Label 10

Home » » #PRKKualaBesut : Pas Tidak Yakin Calon "Ulama" !

#PRKKualaBesut : Pas Tidak Yakin Calon "Ulama" !

Written By AAKJ on Thursday, July 11, 2013 | 9:00 AM

397924_102600126529213_1713621163_n

Angin pantai Kuala Besut makin kencang bertiup membawa berita kenapa Calon yang 'Alim' d tolak sedangkan Calon yang berlabel Ulama dalah calon yang dari awal d canang bakal membawa cabaran d PRK Kuala Besut.

Nama Zawawi, Setiausaha Majlis Syura Ulama Pas adalah nama yang dari awal kedengaran akan bertanding..bukan saja mempunyai keperibadian yang tinggi malah dia juga pernah jadi Wakil Rakyat d sini dulu. (1999-2004)

"..Pas pilih Che Long kerana dia sanggup keluarkan belanja yang besar dalam PRK kali ini.." - kata sumber 

Kononnya Pas bersandiwara duit tak berapa nak cukup sebab 'dana anuwa' takkan d salurkan..maka untuk terus hidupkan sandiwara celaka PAs selama ini maka bukan sahaja meletakkan calon yang ada duit malah turut juga melancarkan kutipan duit rakyat untuk bantu mereka menghadapi PRK kali ini.

Calon Pas yang memegang Lesen Kontraktor Kelas A dan Tokey perniagaan kayu saiz yang kononnya berjaya dan bergaya d anggap 'penyelamat' kantung atau Tabung Parti yang selama lebih 30 tahun mengutip duit rakyat..simpan untuk bayar apa Stoppa ? hahaha bulan puasa pun aakj tetap akan bongkar kisah skandal seks anda !

Khabarnya aakj dengar calon Pas ini kuat juga lobi projek dengan Kerajaan BN  kononnya nak masuk UMNO ? adehhh biar betul huhu..

Kepada penganut Pas yang terasa d permainkan..aakj dengan segala hormatnya menjemput anda untuk tinggalkan parti yang selama ini tak pernah ISTIQAMAH dalam perjuangan menegakkan kebenaran yang hakiki..

Bagi Pas..ulama ni bukannya berguna sepanjang masa..apatahlagi mereka sendiri tahu bahawa dalam parti mereka ulama yang ada semuanya Ulama lantikan parti atau Ulama yang entah dari mana datang ilmu pengajiannya termasuklah Ustaz Boddow..Azhar Idrus !


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger