Label 10

Home » , » #PRKKualaBesut : Nik Aziz Di Permalukan Oleh Ahli Pas Kuala Besut

#PRKKualaBesut : Nik Aziz Di Permalukan Oleh Ahli Pas Kuala Besut

Written By AAKJ on Friday, July 19, 2013 | 3:00 PM



Nampak sangat, dari awal lagi seperti ada yang tak kena dengan gerakerja Pas Terengganu d Pilihanraya Kecil Kuala Besut..seolah-olah Pas Kuala Besut tak mampu langsung untuk memastikan Calon Cari Makan mereka menang d Pilihanraya Kecil ini.

Bermula dengan kelam kabutnya Pas Terengganu memilih Calon..bayangkan kenapa Nama Calon d umum hampir jam 12 malam..malah Calon yang mampu menang seperti Ustak Politik mereka, Zawawi d tolak mentah-mentah.

Campurtangan Pas Pusat juga d lihat dalam proses menyingkirkan Calon dari Wanita Pas yang kalah d PRU 13 yang lalu..Hadi Awang seolah-olah hilang segala kuasa yang ada sebagai Presiden parti..terpaksa memberi laluan kepada Husam Kambing menjadi Panglima Perang kali ini. 

Husam Kambing apalagi..sebagai Panglima Perang yang kalah d Putrajaya menyusun kesemua jawatan penting dalam Pilihanraya Kecil Kuala Besut adalah dari 'kem' beliau.

Bermula dengan Calon..beliau d katakan PROKSI Husam Kambing dalam menjana kekayaan..jentera Kempen termasuk Ceramah dan Poster juga d katakan Husam Kambing serah sepenuhnya kepada jentera Pas Kelantan.

Jentera Wanita bukannya datang dari Pusat..Wanita Pas Kelantan yang menyusun kempen hinggakan ke Pulau Perhentian Kecil.

Jentera Ceramah d Bazar Ramadhan juga datang dari Pemuda Pas Kelantan yang menggunakan Label "R"..kumpulan yang memanipulasikan ROYALTI minya d Kelantan..mereka menguasai Pentas Ceramah d Bazar Ramadhan sekitar Kuala Besut

Jentera GAMIS, yang menyamar kononnya Mahasiswa/siswi..sebenarnya mereka hanyalah ahli Pas dari Kelantan..pemuda dan pemudi Pas yang d angkut dan d minta berperwatakan seperti seorang pelajar..kerja mereka menyusup masuk ke rumah penyokong UMNO dan berlakon kononnya sokong BN..tetapi akhirnya mereka cuba menghasut supaya tuan rumah yang mereka tumpang itu mengundi Pas !!

Paling memalukan Pas Terengganu bila kelibat dan nama Hadi Awang tiada dalam senarai Penceramah Utama..Ahli Pas Kuala Besut tidak d berikan tugas utama dalam Pilihanraya Kecil tempat mereka sendiri..

Pesuruhjaya Pas Terengganu, Wahid Endut juga d laporkan larikan diri dengan alasan pergi tunaikan UMRAH walhal beliau amat kecewa bila tidak d lantik sebagai Pengarah Pilihanraya Kuala Besut.

Akhirnya malam tadi..Pas Kelantan terpaksa punggah, impot dan angkut Ahli Pas Kelantan untuk ramaikan ceramah Nik Aziz..ahli Pas Kuala Besut PULAUKAN ceramah Nik Aziz !!


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger