Label 10

Home » , » #PRKKualaBesut : Kit Siang & Guan Eng Takut Dengan Penduduk Kuala Besut

#PRKKualaBesut : Kit Siang & Guan Eng Takut Dengan Penduduk Kuala Besut

Written By AAKJ on Friday, July 19, 2013 | 2:00 PM


Pengundi Cina yang boleh mengundi d Pilihanraya Kecil Kuala Besut kali ini tak sampai 200 orang dan khabarnya 100% menolak BN..mereka yang dulunya ahli MCA dan kini sudah beralih arah kepada menyokong Dinasti Lim Kit Siang..menaruh harapan penuh kepada DAP !!

Aakj dok perati..masa penamaan calon hari tu tak nampak pun Cina Kuala Besut datang usung bendera Dap..yang dok junjung dan usung bendera DAP adalah ahli Pas Kuala Besut..d upah dengan bayaran yang agak tinggi juga menurut sumber.

Malah tegas sumber Bilik Gerakan Pakatan Rakyat..dah 2 kali cubaan untuk 'turunkan' Kit Siang dan Anaknya Guan Eng untuk datang ceramah khas kepada Cina Kuala Besut namun masih menemui jalan buntu kerana mereka bimbang penyokong Pas Kuala Besut naik angin.

Bayangkan ketika Lim Kit Siang datang masa Penamman Calon, beliau d iringi oleh 5 Cina yang bukannya dari Kuala Besut..dan ada ahli Pas Kuala Besut yang hamun beliau dengan kata-kata " menate ni mari jugok ko.." terjemahan : BINATANG NI DATANG JUGA KE

"..di Kuala Besut kita tak suka campurtangan DAP dan Pkr.." - sumber Bilik Gerakan Pakatan 

Tambah memalukan Pakatan Haram bila dalam jadual ceramah, Anwar Ibrahim pun tidak ada..mereka hanya mahukan penceramah Pas sahaja !!

Gebang kedai kopi ada juga kedengaran bahawa Anwar mungkin turun kiranya Calon Cari Makan Pas menang..datang untuk raikan..

Tetapi walaupun Kit Siang dan Guan Eng takut nak turun..khabarnya strategi yang Pakatan akan gunakan adalah menurunkan 300 jentera ke Pulau Perhentian Besar untuk membuat program hiburan sambil santai MINUM ARAK FREE dan d hiburkan oleh penari yang d bawa khas dari KL.

Mereka akan mula masuk ke Pulau Perhentian bersama dengan jentera mereka pada 20hb July !! Malam tu ada PESTA..pergHHH gila lahhh..mereka akan guna alasan kononnya mereka adalah pelancung tempatan..

Aakj harap Jabatan Agama Terengganu pantau aktiviti Tarian Lucah dan Pesta Minum Arak d Pulau Perhentian Besar..samada Kafir yang buat namun ada peruntukan untuk ambil tindakan..



Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger