Label 10

Home » , » #PRKKualaBesut : "Kami Mohon Gelanggang Futsal" - Pemuda Pulau Perhentian

#PRKKualaBesut : "Kami Mohon Gelanggang Futsal" - Pemuda Pulau Perhentian

Written By AAKJ on Saturday, July 13, 2013 | 9:21 PM

foto dataran


"..kami harap pihak Kerajaan BN dapat percepatkan pembinaan gelanggang futsal d pulau ini..kami bermain d dataran selama ini.." - pemuda pulau.

Ini antara apa yang menjadi harapan anak muda d Pulau Perhentian ini..aakj sempat meninjau penduduk d sini dan bertanyakan apakah harapan mereka pada Kerajaan BN yang memerintah Terengganu..apakah keperluan semasa yang boleh d salurkan segera...itulah antara permintaan dari golongan belia d sini.

Aakj juga sempat berjumpa dengan Pengerusi Masjid pulau Perhentian, Tuan Mohd Jidin Mohd Arif yang juga ahli jawatankuasa UMNO cawangan Pulau Perhentian.

Menurut beliau, alhamdulillah sempena bulan Ramadhan yang mulia ini, majlis berbuka puasa dapat d jalankan setiap hari d Masjid pulau ini berkat sumbangan penduduk kampung dan juga bantuan yang d salurkan oleh pihak Kerajaan negeri..

Tambah beliau lagi..banyak Kerajaan BN Terengganu membuat pembangunan d pulau ini termasuk projek Perumahan Mampu milik, 200 unit semuanya dan masih dalam proses pembinaan. 




"..jasa arwah Adun amat banyak d sini..malah banyak lagi yang d rancangkan tapi Allah sayang beliau..saya harap Adun yang baru akan teruskan apa yang d rancang oleh arwah.." sambung Tuan Jidin lagi.

"..saya kecewa dengan tohmahan ahli pas d pulau ini dalam isu harga minyak diesel bot..mereka menuduh kononnya usaha Arwah Adun yang lalu, Dr A.Rahman Mokhtar hanya bersifat sementara..akhirnya mereka malu sendiri.." sinis beliau lagi..

Jasa murni Arwah Adun yang lalu antaranya adalah harga minyak disel d Pulau Perhentian sama dengan tanah besar atau d Kuala Besut..

puok pas ni hanya berkokok dan heret taik melekat d ekor..akhirnya badan sendiri terpalit taik..busuk dan hapak !!


Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger