Label 10

Home » , » #PRKKualaBesut : GAMIS Menyamar Ejen BN Buat Kacau Di Kuala Besut

#PRKKualaBesut : GAMIS Menyamar Ejen BN Buat Kacau Di Kuala Besut

Written By AAKJ on Tuesday, July 16, 2013 | 11:48 AM



Makin panas..makin tak ketahuan dan makin terdesak jentera Pas d Pilihanraya Kecil Kuala Besut. Bukan setakat terpaksa guna jentera dari Kelantan malah terpaksa punggah mahasiswa/siswi dari kumpulan yang d kenali sebagai GAMIS untuk datang membantu mereka d Pilihanraya Kecil Kuala Besut.

Soal Mak Ayah tahu atau tidak..samada Makk Bapak izin atau tidak, golongan yang belumpun lagi habis belajar dan membawa segulung ijazah ini amat mudah d jerat oleh ejen-ejen Pakatan Haram untuk bantu selamatkan perjuangan mereka yang makin sesak nafas dan tunggu masa nak d kuburkan !!

Kali ini, mahasiswa/siswi yang d bodohkan ini d jerat lagi sekali untuk datang ke Kuala Besut bagi membantu mereka berkempen khusus untuk sasaran golongan orang muda..

Golongan Mahasiswa/siswi yang pening lalat ini d tawarkan 'berkhidmat' selama 7 hari dan BERBAYAR hanya dengan makanan nasi bungkus dan air sirap untuk berbuka puasa sahaja !! 

'Pemimpin makan kambing bakar, penganut minum air hujan' itulah yang selalu aakj lontarkan dalam facebook bagi menasihat anak-anak muda yang masih bergelar pelajar ini..tahun satu belum habis tapi belagak macam dah nak khatam Phd !! kalu aku kata bingai kang maroh pulop..kata ore gannu..



Kumpulan ini d khabarkan akan beroperasi dengan modus operandi MENYAMAR sebagai ejen BN dan menjalankan hasutan terhadap golongan sasaran utama mereka - ORANG MUDA !!

Menurut sumber, kumpulan ini akan menyamar dengan memakai baju BN dan menjalankan aktiviti orang muda seperti KONVOI MOTORSIKAL, bawa bendera BN dan bila berjumpa dengan kumpulan sasaran mereka akan jalankan racun celaka mereka ; JANGAN UNDI BN !!

"..seramai 500 orang akan datang dari Kelantan dan Terengganu.." - sumber dalaman GAMIS.

Aakj harap mak ayah pantaulah anak anda yang masih boleh d bentuk ini..mereka terlalu naif dan mudah d pesongkan dengan momokan fitnah yang maha dasyat..otak yang masih belum matang untuk memahami selok belok permainan politik kotor yang banyak berselindung d sebalik KEPENTINGAN PERIBADI PEMIMPIN mereka !!

Malulah kita..dah d beri peluang memasuki Universiti atau Kolej tapi mensia-siakan peluan yang ada dan akhirnya bila keputusan keluar..CGPA hanyalah cukup-cukup makan..Mahasiswa/siswi dari bangsa Cina hanya bertepuk tangan..renung dan fikirkanlah..




Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger