Label 10

Home » , , » #PRKKualaBesut : Che Long Patut Bertanding D Kelantan !!

#PRKKualaBesut : Che Long Patut Bertanding D Kelantan !!

Written By AAKJ on Friday, July 19, 2013 | 12:23 PM


Calon Cari Makan yang menjadi anak emas Pas Kelantan khabarnya baru sahaja dapat 2 kawasan Balak di negeri Kelantan. Benarkah berita ini..aakj ulang..bukan satu kawasan tapi dua kawasan balak yang luasnya lebih dari 10 ribu hektar ? Calon Cari Makan ini wajib jawab dengan sertakan supah laknat bahawa ini semua fitnah !!

Bukan sahaja kawasan Balak..malah khabarnya Kilang atau Stor Kayu antara terbesar d Kelantan juga d miliki oleh Calon Cari Makan ini..lihat video betapa besarnya 'stor kayu' Calon Cari Makan ini..

klik video d SINI.

Calon Cari Makan ini juga d beritakan mempunyai syarikat pembinaan yang banyak mendapat projek dari Kerajaan Negeri Kelantan dengan nilai terkumpul projek RM 50 juta lebih...klik d SINI

Persoalan timbul..kenapa semua projeknya d Kelantan dan bukan d Terengganu ? walhal Trengganu pernah d kuasai oleh Pas d penggal 2004. Siapa Calon Cari MAkan ini sebenarnya d hati Nik Aziz ? apa kaitan beliau dengan Pas Negeri Kelantan sehinggakan mendapat layanan yang terbaik dari Pas Kelantan ? bukan sedikit kalau dapat projek RM50 juta dan mendapat kawasan balak yang besar..siapa dia ?

Ada suara mengatakan beliau adalah 'rakan kongsi' Husam Kambing dan Nik Aziz juga terlibat sekali dalam proses memberi Projek jutaan ringgit kepada Calon Cari Makan ini..hinggakan dengan bangga mengutuk Kontraktor Kelantan lain tak ada 'class'..lihat video dia perlekehkan Kontraktor lain dan bagaimana bongkaknya beliau kata bahawa beliau Kontraktor terbaik d Kelantan..(dia bukan rakyat Kelantan)..klik d SINI

Nik Aziz wajib bersumpah..begitu juga Husam Kambing..bersumpah laknat lah anda berdua BAHAWA ANDA TIDAK TERLIBAT dalam pemberian 'harta' Rakyat Kelantan kepada bukan orang Kelantan !!

Penyokong Pas Kelantan yang juga jenis Cari Makan dengan Kerajaan Pas Kelantan selama ini tidak mengetahui adanya Kontraktor Luar yang kaut jutaan ringgit projek d Kelantan malah mendapat layanan begitu istimewa dari Kerajaan Pas Kelantan hinggakan kawasan Balak yang maha luas juga beliau dapat.

"..patutlah beliau banyak guna jentera kempen dari Pas Kelantan.."- penyokong pakatan rakyat Kuala Besut..

Mungkin Calon Cari Makan ini bakal bertanding d Kelantan pada PRU14 nanti..kita tengok nanti bagaimana Husam caturkan segalanya..Menteri Besar Kelantan yang baru taring hilang entah kemana..
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger