Label 10

Home » , » #PRKKualaBesut : 70,000 Penyokong Pas Hadir Di Penamaan Calon...Kah Kah Kah

#PRKKualaBesut : 70,000 Penyokong Pas Hadir Di Penamaan Calon...Kah Kah Kah

Written By AAKJ on Friday, July 12, 2013 | 10:13 AM


pergHHHH ramai tu..aakj dok kira banyakali ni..siap aakj guna cara manual..cara orang tua..tanda satu..satu d kepala manusia yang ada dalam gambar..lama jugalah masa aakj ambik untuk kira..5 minit..berpeluh wehhh sebab dah banyak blog boddow dan portal bangang milik pakatan haram kata 20,000 yang hadir..aakj rasa lebih..cu tengok gambar ni molek dan tolong aakj kira semula huhu..

Bulan Puasa ni mata pun tak berapa cerohh molek kira manusia ni..maklumlah sahur awal..

Jumlah ini termasuk kanak-kanak yang belum sekolah ada hampir 10,000 dan budak-budak pondok ada 15,000..yang sekolah rendah dan menengah aakj tak boleh nak kira..mungkin ada 25,000 la kot..orang tua dan umur 40 ke bawah adalah dalam 400-500 orang..wanita..tak berapa pasti..mungkin dalam 1000 dan selebihnya tu kira campur dengan cina dap sekali..(nok sukko wehhs)..

Pesanan Ramadhan kepada puok penulis upahan pakatan haramjadah..jangan ingat boleh bodohkan orang kampung sesuka hati..ni bukan zaman kira manusia guna "cakua" !!

Kepada penulis pro BN aakj ucapkan tahniah kerana masih kekalkan tahap profesional anda dalam menyalurkan maklumat kepada rakyat Malaysia..penyokong BN hadir 5000 orang !!
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger