Label 10

Home » » Mangsa Tetak Sampai Mati Di Beri Penghormatan Terakhir Sebagai "Lagenda"

Mangsa Tetak Sampai Mati Di Beri Penghormatan Terakhir Sebagai "Lagenda"

Written By AAKJ on Saturday, July 6, 2013 | 11:00 PM



Semalam aakj ada letak video mendiang ni kena tetak hingga putus tangan d SINI..

Hari ni sahabat aakj kebetulan ada d upacara pengkebumian 'Legend Don' atau d kenali sebagai Sankar A/L Nadeson, 35..menurut sumber, pihak polis masih giat memburu suspek yang terlibat dalam pergaduhan dua kumpulan Gangster semalam..

Era baru, zaman berubah dan upacara memperingati sahabat yang mati juga nampaknya juga meniti arus moden..memperlihatkan bagaimana hormat dan sayangnya ahli Kumpulan 08 kepada rakan mereka yang mati dalam pergaduhan semalam.

Kepada keluarga mangsa aakj ucapkan takziah..kepada pihak yang dok bertelagah..hentikanlah..jom kita sama-sama pertahankan Malaysia dari campurtangan asing..ada manusia jadi ejen pihak luar nak tengok Malaysia yang kita sayangi ni huru hara..
Share this article :

+ comments + 6 comments

Anonymous
July 7, 2013 at 12:37 AM

Padan muka....bongok sgt gangster amendenya tangan pun kena potong,kalau rasa hebat sgt takkan kena tetak kecik2 tk nk pegi sekolah dah besar jd gengster taik minyak...bangang..

Anonymous
July 7, 2013 at 3:01 AM

Geng 08 tu geng apa? sah ke disisi undang undang?

Anonymous
July 7, 2013 at 3:44 AM

lantak la org jahat... berlawan la kau sesama kau.. hanya nak nasihat polis aje... jika dah tangkap satu pihak lagi tu.. biar AG yg soaljawab.. hang semua dok diam aje.. campak aje dlm sel.. AG kan bagus.. jika jadi sesuatu nanti hang juga dipersalahkan... nanti sekali lagi hadiah duit kat penjenayah..

peguam pakatan tu bela mana.. dua dua
penjenayah tu...

jika melawan masa ditangkap.. tembak mati aje.. tutup kes

Anonymous
July 7, 2013 at 12:57 PM

aman sikit selangor..

Anonymous
July 7, 2013 at 12:57 PM

macam mana kumpulan kongi gelap boleh berarak secara terbuka?dah macam yakuza kat jepun pulak

Anonymous
September 2, 2013 at 1:46 AM

Glamour sangat ke jadi geng member? Bila hidup, no one knows you other than other gang members so you can be their target. Bila dah mati, kau jadi legend, pulak? Legend ape?




Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger