Label 10

Home » » Foto Artis Malaysia Separuh Bogel Di Bulan Ramadhan..Menteri Tegurla Sikit..

Foto Artis Malaysia Separuh Bogel Di Bulan Ramadhan..Menteri Tegurla Sikit..

Written By AAKJ on Thursday, July 18, 2013 | 12:47 AM




Gua pun tak tahu apa nak jadi pada anak penyanyi veteran sorang ni.. Ingatkan di bulan puasa ni, dapat la dia bersopan sikit.., rupanya makin menjadi-jadi beb kegilaan beliau..

Hari ni kecoh pasal sekeping gambar artis ni didalam instagram yang dikatakan tak pakai seluar.. Ada pulak yang kata artis tu pakai legging berwarna sama dengan kulit.. Tak tahulah mana satu betul kann...

Tapi.., gambar berkenaan ternyata dah mengundang kritikan hebat dari peminat-peminat artis tersebut didalam laman instagram beliau. Ramai peminat anggap si artis tu tak peka pada sensitiviti masyarakat Islam yang sedang berpuasa.

So.., gua rasa tak kiralah sama ada artis tu pakai seluar ke tak, sepatutnya dia menghormati bulan Ramadan ni dengan menghadkan pemakaian yang tak sopan.. Tak rugi pun kalau tutup aurat selama sebulan kann..

Dan bila peminat dah kritik macam tu, kena lah dia faham bahawa peminat masih sayangkan dia dan nak dia berubah. Kalau orang dah tak sayang.., takkan orang nak ambil berat pasal dia kann.. Betul tak?

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger