Label 10

Home » » Duta Vatican City : Pas Mahu Duta Di Kekalkan

Duta Vatican City : Pas Mahu Duta Di Kekalkan

Written By AAKJ on Monday, July 15, 2013 | 5:30 PM




Pas makin sesat..makin lemah, lemau dan hilang arah dalam mengekalkan label perjuangan mereka yang kononnya Islam..tak perlu nak suluh dengan lampu 'spotlight'..tak yah nak guna bateri yang mahal kalau sekadar nak tahu perjuangan Pas sebenarnya..SESAT dari awal penubuhannya !


Segala apa yang cuba d tutup pekung mereka terbuka dengan sendiri..hapak baunya tak boleh nak sembunyikan lagi dengan semburan pewangi..makin d tutup makin kuat hanyir baunya !!

Yang penting sekarang adalah UNDI !! Label Islamik letak kat tapak kaki..UNDI adalah segalanya..

Kini Pas serlahkan lagi kemunafikan mereka..Isu Kalimah Allah bergema lagi dan lagi sekali Pas tunjukkan mereka sesat dalam menegakkan kesucian nama Allah dari d cemari.

Kenapa nak berpusing dan kona jauh mengenai isu Kalimah Allah yang mana tiba-tiba meletup dari mulut Paderi Kafir, Joseph Marino yang menjadi Duta Vatican City D Malaysia..tak perlu nak cari dan gali hadis maupun Quran mengenai 'BOLEH' kalimah Allah d gunakan oleh kepercayaan karut yang lain termasuk Kristian totok !!

Tak perlu nak mencari hadis atau firman yang kononnya 'sipi-sipi' hukumnya menjadi BOLEH !!

Sejak beberapa hari yang lalu bila timbul isu ini, Ulama ciptaan yang duduk dalam dewan ulama atau syura Pas semuanya menjadi Syaitan Bisu, takut nak sanggah atau nasihatkan Paderi Kafir supaya jaga mulut hapak bangkai dalam mengeluarkan sebarang isu berhubung dengan pegangan Umat Islam !!

100% Ulama yang d cipta d atas pentas ceramah Politik Pas tak mampu buka mulut..bagaikan d kunci..nak buka lebih bimbang UNDI d Kuala Besut merudum..nak buka mulut hapak bimbang kawan yang sesat bersama dalam perjuangan lari atau buang Pas dari ikatan pakatan haramjadah !!

Nik Aziz..ketua Ulama ciptaan..Hadi Awang, Presiden Boneka dan Mat Sabu yang d katakan pro Syiah semuanya bagaikan Jenderal Perang yang mati sebelum turun medan perang !

Mana Harun Din yang d katakan begitu Islamik dalam perjuangan Pas ?
Mana Ulama-Ulama lain yang d cipta siang dan malam d atas pentas ceramah Politik yang menagih duit sumbangan sedekah untuk buat bayaran Penceramah ?

Aakj bukannya alim sangat tapi nak bagitau puok kera yang d cipta menjadi Ulama Pentas Ceramah ini bahawa hanya ISLAM sahaja Agama yang Allah redha..tu saja aakj nak bagi tahu..yang lain hanyalah kepercayaan karut..!!

Apakah susah sangat nak tunjukkan PRINSIP perjuangan sebenar kalau betul perjuangan Islam ?!!




Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
July 15, 2013 at 5:35 PM

Terbaik bro

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger