Label 10

Home » , » BN Menang, Nazar Jalan Kaki 600KM Bakal Di Tunaikan !! #Walk4BN

BN Menang, Nazar Jalan Kaki 600KM Bakal Di Tunaikan !! #Walk4BN

Written By AAKJ on Monday, July 29, 2013 | 4:00 PM


" Kalau Nak Lihat Saya Berjalan Kaki & Membawa Suara Kuala Besut Ke Putrajaya Maka Undilah BN " Videonya Klik d SINI

Alhamdulillah, apa yang Mohd Noor Bin Mat nazarkan akhirnya Allah tunaikan dan impian beliau untuk membawa Suara Kuala Besut kepada PM Najib akan d bantu oleh Menteri Besar Terengganu, Ahmad Said dan UMNO Terengganu.

WALK4BN, itulah misi beliau yang mana beliau d beritakan akan mulakan perjalanan sejauh 600Km dari Dataran Kuala Besut ke PWTC melalui negeri Terengganu dan Pahang.

Aakj ingat nak turut sama dalam misi ini..nak rasa bagaimana pengalaman mengikuti En. Mohd Noor berjalan kaki sambil merentas kampung dan pekan kecil yang ada d sepanjang jalan..mungkin akan ada program sisipan sepanjang beliau berenti rehat..

Aakj cadangkan agar pihak penganjur membenarkan juga sesiapa yang ingin bersama dalam program Walk4BN boleh berjalan kaki sejauh yang mereka mampu dan penduduk atau orang perseorangan atau kelab atau NGO yang sanggup menunggu ketibaan Mohd Noor d alu-alukan.

Malah kalau boleh Kerajaan BN Terengganu wajar buka peluang kepada penaja-penaja yang ingin turut serta..lagi ramai yang ingin bersama program hebat ini lagi meriah !!

Baca juga d SINI





Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger