Label 10

Home » » Zuraidah Lampir Tuduh PM Najib Suspek Utama Kes Bunuh Altantuya ?!!

Zuraidah Lampir Tuduh PM Najib Suspek Utama Kes Bunuh Altantuya ?!!

Written By AAKJ on Sunday, June 16, 2013 | 12:00 PM


Beberapa hari lepas aakj tulis d SINI bagaimana Mak Lampir bingai ni kononnya mendahului Ahli Parlimen atau Wakil Rakyat Dun pakatan haramjadah yang lain..kononnya she's the first buat kerja untuk rakyat.10 wartawan d panggil tidak termasuk yang 'wartawan maya' yang kerjanya dok sakau duit Mak Lampir..

Mangkok taik ni dengan bodohnya menunjukkan betapa bingainya dia sendiri bahawa masalah Parlimen Ampang yang d jaga beliau sendiri tak pernah nak selesai..masalah yang wujud d penggal yang lalu bakal d selesaikan penggal ini ?

Masalah sampah, air dan infra seolah d nampakkan seperti masalah utama 'negara' beliau..yang memerintah Selangor..puok kera..dia wakil puok kera dan akhirnya menceritakan bahawa puok kera tak selesaikan masalah rakyat..pelik betul cara gerakkerja puok kera ni..tuuuihHH !!

Dalam dok melangau..mangkok ni dengan serius membuat pertuduhan ? :

"...kes pembunuhan Altantuya selesai adalah tidak betul kerana suspek utama adalah Perdana Menteri.."

Aakj mohon isu ini d siasat dengan serius..panggil 10 wartawan yang bersama Mak Lampir sebagai saksi dan saksi-saksi yang lain yang ada ketika itu..ada ramai yang ambil video saat tu dan yang rakam penuh siaran mulut hanyir itu !

Apa lagi yang polis dan AG nak tunggu ?


Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
June 16, 2013 at 12:44 PM

wah...kalu aku...konfirm 100 juta aku saman..bkn nak sgt duit tp nak kosongkan jwatan ahli parlimen kat ampang tu...dia kalah ikut praturan bgkrap abis la riwayat politik dia..apa tggu kg

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger