Label 10

Home » , , » Video Nik Aziz Punca Ustaz Kazim Disantau?

Video Nik Aziz Punca Ustaz Kazim Disantau?

Written By AAKJ on Monday, June 3, 2013 | 7:00 PM




Semalam akhbar Metro Ahad ada mendedahkan penderitaan yang dihadapi Ustaz Kazim Elias akibat disihir atau disantau oleh sebahagian individu tidak bertanggungjawab.


Antara pengakuan yang dilakukannya adalah seperti yang dibuat seperti screenshot dan klip di bawah;








Persoalan yang ingin admin timbulkan di sini, siapakah yang bertanggungjawab atas setiap perlakuan tidak bertamadun ini?


Apakah ianya dilakukan oleh pengikut- pengikut ulama selipar dari Kelantan?


Terdapat enam jenis punca gangguan yang disebabkan oleh jin dan iblis. Salah satunya adalah perbuatan sihir. Allah s.w.t. menjadikan makhluk jin berkemampuan berubah dari satu bentuk kepada satu bentuk yang lain dengan cepat kerana jasadnya yang halus. Oleh kerana itu, mereka berupaya menyakiti manusia dengan memasuki kedalam tubuh manusia secara halus. Sabda Rasulullah s.a.w : “ Sesungguhnya Iblis dan syaitan itu berlari dalam tubuh anak Adam melalui saluran darah.” (Hadis Riwayat Al-Bukhari dan Muslim) Kebanyakan pengamal-pengamal sihir membela jin-jin dan menggunakan khidmat jin untuk melakukan sihir. Si pengamal sihir akan mengarahkan jin-jin peliharaan mereka untuk memasuki tubuh badan manusia, dan menyebabkan kesakitan fizikal dan gangguan emosi serta fikiran. Jin-jin yang diarahkan oleh tuannya akan berada di dalam tubuh mangsa itu sampailah mencapai matlamat yang dikehendaki. Contohnya dalam sihir pemisah untuk suami isteri, jin-jin itu akan berada di dalam tubuh pasangan suami isteri hinggalah tercapai matlamat si penyehir itu untuk memisah pasangan itu. Jin-jin itu boleh berada di dalam tubuh mangsa bertahun-tahun lamanya dan jin-jin boleh beranak pinak dalam tubuh manusia dan bilangan mereka boleh mencapai puluhan dan ratusan. Firman Allah dalam Surah Kahfi ayat 50, “Kaum Jin memiliki keturunan dan anak keturunannya beranak-pinak sebagai mana manusia beranak-pinak...”. Walaubagaimanapun, biar sehebat manapun ilmu sihir seseorang itu, mereka masih lagi tidak mampu menandingi kuasa ALLAH.


Jika disingkap kembali, Nik Aziz juga bersedia memperoleh bantuan syaitan selain DAP berbanding bekerjasama dengan UMNO, mungkinkah pengikutnya akan lebih setapak terkehadapan dengan melakukan perbuatan sihir terhadap Ustaz Kazim Elias yang banyak menegur demi kebaikan melayu dan Islam di Malaysia ini?


Jika Nik Aziz sanggup menerima bantuan syaitan, sementelah lagi pengikutnya. Diibaratkan pepatah melayu ada mengatakan "Kalau Guru Kencing Berdiri, Tidak Mustahil Anak Muridnya Kencing Berlari".

Tidak cukup dengan itu, sekalipun sudah mengumumkan mahu bersara, masih ada syaitan belaan Pakatan Rakyat yang terus mencaci beliau. Insaflah wahai manusia.

Jom kita lihat sebahagian komen di laman forum berhubung pendedahan penderitaan santau yang dihadapinya;



Namun begitu, segala jawapannya mudah bagi Ustaz Kazim Elias.

 

Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
June 3, 2013 at 11:12 PM

Tiada kata yg boleh diucap..hanya yg merasa dan pernah disihir ilmu hitam..akan tau kesan dan sakitnya...dr ilmu hitam level rendah ke level tinggi..ia seperti menghantar benda dan ditukar ke dlm energy dimasukkan ke dlm badan dan di dlm badan kembali bertukar menjadi bentuk asal cth rambut paku kaca dll.

Cth yg paling mudah utk mengetahui anda dan rumah anda di sihir ilmu hitam..

Rumah mendadak panas tidak seperti biasa. Bahangnya luar biasa.
Ada bau terbakar. Kadang baunya seperti ubi dibakar. Bau hangit.
Di atas atap ada benda jatuh..bunyi kuat seperti meletup di atas bumbung.
Bunyi atas atap seperti ditabur pasir.
Jika anda selalu mengaji atau mendendang alquran..mendadak rumah anda byk lipas atau tikus..biasanya tidak byk...
Ada byk lagi tanda yg mudah..jika ada kelainan dlm rumah dan diri anda..berubatlah cara Islam.

Byk penyakit yg kita hadapi..sebenarnya berpunca dr ilmu hitam. Ia menyerang roh dan menyakitkan jasad. Roh harus dipulihkan dgn org yg pakar bidangnya seperti mengguna al quran. Menyentuh alam gaib. Tapi badan jasad harus dipulih dgn perubatan moden kerana ilmu hitam itu telah merosakkan badan seperti kaca merosakkan usus dalaman. Makanlah ubat dan makanan berzat supaya cepat baik.

August 22, 2013 at 2:59 PM

hahah..apa bukti bloggers ckp tok guru nik aziz menyantau ni??? hmmm...pelik la jatidiri bloggers nih..kesian...
kite perlu sentiasa positif...mungkin itu ujian dari Allah untuk manusia wpun bergelar ustaz atau pun pelbagai gelaran.....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger