Label 10

Home » » Video ; Lebai Kera Pas Maki & Seranah Anggota Polis !! tuuuiHH Vavi !!

Video ; Lebai Kera Pas Maki & Seranah Anggota Polis !! tuuuiHH Vavi !!

Written By AAKJ on Monday, June 17, 2013 | 12:30 AM



Korang tengok sendiri cabaran yang telah diterima oleh anggota Polis dimaki oleh Puak kurang ajar peserta Flashmob505.

Aakj tabik spring pada anggota berkenaan kerana kesabaranya diuji. Dah terang mereka melakukan kesalahan dibawah akta APA2013. 


Kepada mamat PAS mengaku terlebih Islam dan maksum!!! Siapa yang bodoh sebenarnya. Ini undang-undang yang telah dipersetujui oleh Ahli Parlimen korang sendiri. Tapi yang melompat korang kerana taksub dan kureng cerdik. Nak langgar undang-undang tapi bila kena tangkap korang nak melompat...


Ini adalah termaktub didalam Undang-undang Akta 736 APA 2013. Nak salahkan Polis lagi memang korang nie bodoh lagi maksum....


Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
June 17, 2013 at 9:19 AM

Apabila marah.... Setan datang.. X kira la pakai kopiah @ tak.... Wat malu melayu je mamat tu

Anonymous
June 17, 2013 at 1:31 PM

hahaha.... habaq srh org tkt kat Tuhan tpi sndri x tkt Tuhan sbb mengeluarkan kata makian kat org.... kesian kat lebai malang nie.....

Anonymous
June 20, 2013 at 2:41 AM

Maki org yang menjalankan tugas... siapa yg bodoh? Eh tgk nyonya tu pon beria2 pulak ckp rompak negara, tak sedar diorg perompak sebenar... puihhhhhhh...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger