Label 10

Home » » Abby Ababi & Leman Taik Anjing : "Muka Rosmah Ada Puaka Terpancar" !!

Abby Ababi & Leman Taik Anjing : "Muka Rosmah Ada Puaka Terpancar" !!

Written By AAKJ on Sunday, June 16, 2013 | 11:30 PM


Anda lihat dan baca sendiri..kesian aakj tengok puok kera ni..golongan artis yang tak laku samada masa dua kera ni kononnya jadi artis hinggalah sekarang !

Sekor tu..dah penat mencuba masa jadi artis..pakai seksi..hidup gelumang enjoy dosa besar d kelab malam kalau salah tekaan aakj maka abby kena bersumpah bahawa beliau tidak pernah bersosial hingga ke aksi zina !..dia cerdik..nampak peluang boleh 'makan besar' dalam Pas maka cepat-cepat keluarkan kenyataan kononnya 'nak hijrah'..tetapi semuanya kerana $$$..betul tak aby ababi ?

Takperlulah aakj tunjukkan gambar abby ababi dengan jantannya dulu..perghHH bukan main bergesel..tuuihhH !! kononnya nak tunjuk baik..vavilah !!


Yang sekor lagi tu..kononnya dia artis..walhal semua rakyat Malaysia tahu..dia masuk TV sekali je..sebagai peserta pertandingan 'Raja Lawak'..tak sempat masuk pusingan kedua rasanya..dah kena tendang keluar..kah kah kah opss sori leman anak anjing..bukan sukko sebab laak hang tapi aakj nok sukko sebab lawak hang tu sorang je ketawa masa siaran langsung tu..sorang je...sapa ? hahahaha hang sendiri la weyy tuuuihHH !! buat lawak..ketawa sendiri..penonton garu kepala sebab tak paham apa yang hang nak persembahkan !

Kini..lepas PRU13..nak tarik perhatian Pas maka aakj tengok kedua anak kera pakatan haramjadah ni mula dari awal..u know y ? coz takut d lupakan oleh puok kera yang d atas..ye la kalau tak d jemput ceramah maka 'sorru mis la '..

Aakj nak nasihat..PRU13..aakj terlalu lembut 'layan' korang..kini..aakj terpaksa menari ganaz sikit..jari menari without MERCY !!

Aku pertahankan UMNO BN atas maksud Agama Bangsa dan Negara..!!



Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
June 17, 2013 at 3:59 PM

Sbuk cite psl hijrah tp mulut jahat gak...kepala tutup, mulut luas tbukak..tuii

Anonymous
June 17, 2013 at 9:28 PM

Kalau betul abby dah berhijrah alhamdulillah...tapi tak guna kalo hijrah setakat bertudung..tetapi hati masih lg belum berhijrah..apa yg ada dlm hati...itulah kata2 yg keluar dari mulut. Harap abby pergi umrah sekali lg utk bersihkn hati anda..jgn burukkn imej wanita bertudung dengan kata2 anda itu..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger