Label 10

Home » , » Terkini !! Foto Cina DAP Berdemo Di Jonker Walk !!

Terkini !! Foto Cina DAP Berdemo Di Jonker Walk !!

Written By AAKJ on Friday, June 28, 2013 | 8:41 PM



'



Puak beruk DAP dan PR ni sengaja lagi buat huru hara di Jonker Walk. Kalau hari-hari puak beruk ni berpiket, alamak semua pelancong dah tak datang lagi kat Jonker Walk tu...baca selanjutnya d sini
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
June 29, 2013 at 4:44 PM

ha tengok tu..roket tertacap kat situ...BN yg bukak dap diundi..dah puas dikencing cina masih beri muka kat cina...org melayu sokong tutup org melaka sokong tutup..aik ada melayu si nazri berbunyi sokong bukak.. hei nazri bongok pegi la naik bendera BN kat situ..

Pemuda Umno tak pegi ke jln jln kat sana.. bawak bendera Umno.. tak kan sibuk jerubu aje setakat beri masker org kg pun boleh bagi. tak abis abis sukan..

masih ingat sgt sebelum pru..masih segar diingatan...pemimpin Umno byk diammmmmm mcm takde telor takde butir...melihat nuor dan cina kafir kui pas buat ceramah seolah merekalah yg akan merampas kuasa. Ada menteri sebelum pru diam tapi ada kelihatan ditengah pagar.. mungkin boleh lompat pulak kat sebelah.

Ada lagi yg takut berilah cina mkn berilah cina apa saja.. tambah punahsihat yg memunah semua. Tapi mereka lupa ada Allah.. ada kekentalan jiwa Melayu yg tak boleh dipisahkan dgn agama.. ditambah dgn bantuan semua blogger semua blog...Allah telah menunjukkan kekuasaannya.

Dah menang..kuasa tgn Melayu Bumiputera undi aikkkk berebut nak jadi menteri... sebelum pru dia mulut dijahit..lepas pru tunjuk jaguh tapi tetap tak berubah. Masih mau dikencing cina. Adakah cina undi anda nazri Umno???? sape undi anda semua BN????????

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger