Label 10

Home » , , » Azhar Idrus Taubat Tak Nak Bertanding Di Kuala Besut !

Azhar Idrus Taubat Tak Nak Bertanding Di Kuala Besut !

Written By AAKJ on Friday, June 28, 2013 | 9:30 PM


Angin kencang bertiup di Kuala Besut, angin bersimpang siur..angin bercampur aduk..kem Pas dan mula bergasak sesama sendiri..kedai kopi dah kecoh d Besut..khabarnya Azhar Idrus antara nama yang bakal d letakkan dalam Pilihanraya Kecil kali ini..

"..ahh suara nakal je tu..mana mungkin dia akan jadi calon, pemimpin Pas tempatan nak lempar kemana?.." - tegas penyokong Pas Kuala Besut..."lagipun dia bukan ahli Pas.." sambungnya lagi.

Lain pula dari kem penyokong UMNO Kuala Besut.."..bertandinglah kalau nak tengok apa yang bakal kita dedahkan mengenai Azhar Idrus ni.."

Apa yang aakj nampak, nama Azhar Idrus ni d canang oleh peminat fanatik beliau yang kononnya bakal dapat menggugat kubu kuat UMNO BN selama ini. Kononnya hanya Azhar Idrus yang layak dan mampu tembusi kubu UMNO BN ini.

"..Azhar takkan berani..dia bakal d telanjangi dan periuk nasinya bakal tak berasap.." ujar penyokong UMNO.."..menang atau kalah..beliau takkan laku lagi untuk d bayar mengajar d surau atau d masjid.." tegas anak muda yang aakj jumpa d restoran makana lautTok Bali..

Aakj juga sempat bertanya : "..agak-agak isteri baru beliau ke yang nak sangat jadi isteri YB ?"...anak-anak muda tu hanya senyum..hehe..

Aakj pun nak tengok juga..sejauh mana Azhar Mek Dee nak pergi..jangan dok berani memekak kat luar gelanggang je..dok tuduh UMNO BN macam-macam..dok hina hinggakan keluarkan fatwa hapak kata Kerajaan BN kerajaan Zalim..masuk gelanggang..test tengok..!!


Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
June 29, 2013 at 4:53 PM

hahahaha... entah entah anak saya lebih mengetahui sejarah islam hukum hukum islam hadis... tapi anak saya tak kata org zalim.. anak saya hanya merendahkan diri terus belajar.. anak saya takut keluarkan fatwa..

hai semua muslim.... assalamualaikum.. melayu tdk boleh dipisah dr islam... islam tdk boleh dihujah sesedap mulut.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger