Label 10

Home » » Pendatang Indon IC Biru Anggap Tian Chua Penyeri Majlis Israq & Mikraj

Pendatang Indon IC Biru Anggap Tian Chua Penyeri Majlis Israq & Mikraj

Written By AAKJ on Friday, June 7, 2013 | 10:30 PM


Pakcik-pakcik dalam gambar yang dipostingkan oleh Tian Chua menerusi INSTAGRAMnya tentu sekali seronok dan kembang lubang hidung. Apatah lagi, Kampung Padang Balang yang merupakan tempat berkumpulnya imigran dari Indonesia yang sekarang ini telah diberikan kerakyatan Malaysia, merupakan kawasan yang paling kuat menyokong PKR dan Pakatan Rakyat.

Rata-rata penduduk Kampung Padang Balang merupakan pendatang dari Indonesia yang telah menerima budi baik Kerajaan Malaysia sehingga sekarang ini mereka memiliki tanah dan lot rumah di kawasan tersebut.

Tian Chua sangat bangga kerana dia telah bersama-sama menjayakan Israk Mikraj di Masjid Saidina Ali, Kampung Balang. Al-maklumlah, Melayu amat mudah untuk ditarik perhatian dan kepercayan mereka. Pakai baju Melayu, bersongkok, dan duduk bersama-sama membaca doa, sudah cukup untuk membuatkan yang betina Melayunya berair-air, yang jantan Melayunya pula terpancut-pancut!


Baca lagi d SINI
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
June 7, 2013 at 11:11 PM

Apalah si INDON macam ular dua muka ni tak kenang budi - kita layan macam saudara, macam ni kau pijak Melayu kat Malaysia ini! Dahlah tu kau layan pula BIAWAK si PENYAMAR-PENIPU-PENGGANAS Cina-Cina Kristian Zionis - apalah hang jadi pengkhianat pada saudara Islam Melayu kamu yang telah tolong kamu?!

Ramai yang bukan Bumiputera terutamanya CINA RASIS BONGKAK dan TAMAK, menyokong DAP tetapi tidak mahu terdedah sebab nak terus membodohkan penyokong Melayu/Islam PKR dan PAS, untuk menyembunyikan rahsia mereka ini sebagai penganut Kristian Zionis, iaitu pertubuhan politik yang bertopengkan agama (yang palsu), sebagai senjata penjajah Barat-Zionis untuk menjatuhkan negara-negara/tanah-tanah Islam yang kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur, dan membunuh/merompak/memperkosa umatnya sesuka hati seperti yang kita boleh lihat di Palestin, Libya, Syria, Somalia, Afghanistan, Iraq, Lebanon, Mali, Pakistan, Selatan Thailand/Filipina dll. Ini termasuklah dengan puak Kristian Zionis sampai menyamar sebagai pejuang ‘jihad’ Islam untuk menghasut anak-anak muda Islam, untuk berbunuh sesama sendiri sekiranya berlainan mazhab dan doktrin, contohnya antara puak Shia dan Sunni (sila lihat http://www.globalresearch.ca/malaysia-supported-un-general-assembly-resolution-on-syria/5336502 oleh Dr. Chandra Muzaffar).

Bahkan saya mengesyaki yang serupa dengan percubaan penjajahan pengganas Sulu MNLF dari Filipina di Sabah, yang ia dihasut oleh puak Kristian Zionis, yang mungkin menyamar sebagai Islam. Kerana keganasan mereka yang begitu melampau memancung dan menyembelih polis-polis kita yang majoriti Islam/Melayu, sedangkan pengganas Sulu ini adalah kononnya Islam, maka saya syak MNLF telah dimasuki dan dihasuti pengganas Kristian Zionis (tajaan Barat-Zionis) yang menyamar sebagai orang Islam.

Bahkan di Malaysia ini juga makin meningkat puak Kristian Zionis menyamar sebagi orang Islam, untuk menghasut anak muda Melayu/Bumiputera lain yang Islam termasuk dari PAS/PKR, untuk menyokong DAP/PKR dan, untuk DAP boleh BELIT UMNO dari dalam! Serta dihasut bukan Islam untuk benci Islam!

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN paling penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Tempurong" untuk mengelirukan pembaca)
!

Anonymous
June 7, 2013 at 11:49 PM

Assalamualaikum,

Islam mengajar umatnya bersatu padu namun kita muslim berpecah belah sedangkan bukan islam bersatu

Kalau nak beli atau jual barang terpakai dan baharu sila ke produkmuslim.info

Kalau tak beli atau jual pun sila daftar sebab ada cabutan bertuah bulan ini

Sekian, terima kasih.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger