Label 10

Home » » Pas Tuduh UMNO Beri Pil KUda Kepada Penagih Dadah Sebagai Upah Undi ?!!

Pas Tuduh UMNO Beri Pil KUda Kepada Penagih Dadah Sebagai Upah Undi ?!!

Written By AAKJ on Monday, June 17, 2013 | 9:30 PM


Tindakan penyokong kerajaan negeri Kelantan menuduh Umno dan Barisan Nasional (BN) mengamalkan taktik kotor pada pilihan  raya umum lalu dengan memberi pil kuda kepada penagih dadah dan arak adalah tohmahan untuk memburuk-burukkan Umno.
Ketua Pembangkang Datuk Nozula Mat Diah (BN-Paloh) berkata tuduhan Mohd Zaki Ibrahim (Pas-Kelaboran) itu bertujuan supaya rakyat tidak menyokong Umno dan BN.
“Mana mungkin kita mengupah penagih yang terlibat dengan pil kuda untuk menyokong, sedangkan ia musuh kita…kita nak banteras benda ini (ketagihan dadah).
“Sebab itulah saya lihat perkara ini, pemimpin PAS cuba fitnah kita untuk memburukkan memburukkan kita di mata rakyat supaya berterusan tidak menyokong Umno,” kepada pemberita sewaktu persidangan DUN berhenti rehat...seterusnya klik d SINI
Puok kera ni lupa siapa yang tuduh pakatan haram pengedar pil kuda ?
Aakj pernah keluarkan kenyataan Hadi bodoh d SINI :
"..Mulut hapak Presiden Pas tak mampu nak berbohong lagi..tak mampu nak keluarkan amanat Iblis lagi..tak mampu nak buat fatwa sesat lagi..akhirnya terkeluar dengan IKHLAS bahawa calon PKR yang bertanding adalah tokey PIL KUDA .."
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger