Label 10

Home » , , , , , » #PRU13 : Calon PKR Pengedar Pil Kuda !! (Video Pengakuan Hadi Awang)

#PRU13 : Calon PKR Pengedar Pil Kuda !! (Video Pengakuan Hadi Awang)

Written By AAKJ on Monday, April 22, 2013 | 12:00 PM



Berkecamuk..berantakan..hancurrr !! itulah hasil 'kerjasama' antara pakatn haram jadah !!

Masing-masing dah mula nak lepaskan diri..masing-masing terpaksa buat alasan tersendiri..masing-masing dok kona..kona yang tak lepas dan akhirnya langgar dinding kandang babi !

Semuanya kerana 7 tempat mereka bertanding sesama sendiri..7 tempat Pas lawan Pkr lawan BN..dan 7 tempat inilah mereka bakal gali kubur sendiri..insya Allah !

Mulut hapak Presiden Pas tak mampu nak berbohong lagi..tak mampu nak keluarkan amanat Iblis lagi..tak mampu nak buat fatwa sesat lagi..akhirnya terkeluar dengan IKHLAS bahawa calon PKR yang bertanding adalah tokey PIL KUDA !!

Dengar..apa yang Presiden Pas katakan..dengar dengan teliti..muhasabahlah wahai penyokong pkr..penganut Pas..anda semua dah kena jual..



Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
April 22, 2013 at 12:48 PM

Kaki sodomi dan plurlisma ugama boleh pulak Pas terima,Karpal yg kata'langkah mayat saya dulu baru tegakan Negara Islam',boleh pula Pas terima,LGE yg mahu nama Allah utk org Kristian ,wsalau pun Majlis Syura Pas tolak dan hkum sesat siapa yg redah,boleh pula Pas terima.Hipokrit betul Hj Hadi dan Pas ni.Yang terang dan jelas buktinya Pas kata tak boleh tuduh,tapi yg tak ada bukti macam 'pengedar pil kuda tu Pas sah kan pulak.Teruk lah hukum hakam dalam PAs,ikut nafsu pemimpin mereka je.

Anonymous
April 22, 2013 at 2:53 PM

Ada hadis dibolehkan menipu dlm peperangan melawan puak kafir macam umno ape.. Kata ulamak suk fb ler.. Hu hu

Anonymous
April 24, 2013 at 11:41 PM

Elokla mengata sesama Islam..kafir! Nmpk Sgt ilmu anda terlalu cetek dn jumut..elok belajar lgi dn bertaubat..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger