Label 10

Home » , » Parlimen Live !! Kalid Gagap Tidur Semasa Beliau Angkat Sumpah ?!!

Parlimen Live !! Kalid Gagap Tidur Semasa Beliau Angkat Sumpah ?!!

Written By AAKJ on Monday, June 24, 2013 | 12:16 PM


Dengan semangat..pemimpin puok kera ni melangkah ke tempat angkat sumpah..tiada nak kata .."saya tak nak bersumpah..saya boikot.."..semuanya dengan senyum meleret..bersumpah dengan penuh bergaya !!

Puok kera ni sikit pun tiada perasaan berdosa menipu pengikut dan hamba abdi mereka..kononnya sebelum ini akan BOIKOT majlis ini//kononnya BN menipu PRU13..kononnya SPR tidak telus..

Anwar..kalau anda tengok gaya dia angkat sumpah seperti anjing yang malu-malu kucing..Hadi taik pun sama..tuuuiHH menipu semuanya !!

Kalid Gagap..nasib baik tak TIDUR !! hahahaah

Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
June 24, 2013 at 12:28 PM

PR gila kuasa , terimalah hakikat kekalahan pru13.

Anonymous
June 24, 2013 at 2:39 PM

anda semua bole tgok la kebodohan pengikut2 pakatan haram..
macam xde perasaan kene kencing n main dgn pemimpin2 mereka..
tahap kerosakan otak mereka sangat serius..yg baik tu jadi buruk dan jahat..yg bohong tu ditafsir baik n betol

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger