Label 10

Home » , » Parlimen Live !! 12 Anak Kera Rempuh Sekatan Polis Berjaya Di Patahkan !!

Parlimen Live !! 12 Anak Kera Rempuh Sekatan Polis Berjaya Di Patahkan !!

Written By AAKJ on Monday, June 24, 2013 | 11:45 AM



12 Kera dalam jagaan pakatan haram ini cuba tunjuk hero depan wartawan dalam dan luar negara..kononnya nak rempuk sekatan Polis d pintu masuk kawasan Parlimen..tak sempat nak melangkah 2 tapak dah kena cekup..masa nak ambik gambar pun puok kera ni sempat possing !!

Semuanya Anak Melayu !!
Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
June 24, 2013 at 1:02 PM

pity them coz they really showed that bangsa "melayu" memang mudah ditipu kaum DApig ne.....bulan mulia hari mulia....sudah2 la tu....dunia sahaja kita kejarkan....sedarlah Allah telah bagi sedikit demi sedikit amaran kepada kita HambaNYA....

Anonymous
June 24, 2013 at 3:28 PM

possing bagus tu...tunjukla muka seposen.. nanti boleh heboh kena dera...adooiiiiii
tapi kat dlm sana boss besarnya ac...dinginnn mkn sedap....

takpe la dah bayo tu...kena la tunjuk buat keja lain kali boleh dpt job lagi kannnnnn....

Anonymous
June 24, 2013 at 10:06 PM

Dosa apakah yg ibubapa kepada pendemo 505 ini telah lakukan hinga Allah telah membalas dengan zuriat keturunan yg terlalu hina seperti ini.....

Anonymous
June 24, 2013 at 11:30 PM

Wahh...ongko pya ayat mcm cite ibu mertuaku.....mengapa Allah menjadikan engkau manusia..alangkah baik jika dikau menjadi haiwann....alaaaa kasssimmmmmm

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger