Label 10

Home » , » #KL622 UpDate : DBKL Pun Kena Virus Sakit "Amaran" !!

#KL622 UpDate : DBKL Pun Kena Virus Sakit "Amaran" !!

Written By AAKJ on Sunday, June 23, 2013 | 12:38 PM

Embedded image permalink

Bangun pagi..pakai pakaian seragam..yaa seragam untuk bertugas pikul amanah negara..amanah rakyat..semangat berkobar..tuju ke Padang Merbok kononnya nak arahkan mangkok taik anak kera yang pasang khemah seolah-olah Padang Merbuk tu mak bapak dia punya SUPAYA KHEMAH D BUKA..klik d SINI..siap bagi masa 2 jam..dan kini dah jam 12 lebih..

Akhirnya yang tinggal hanyalah AMARAN..syndrom sakit yang aakj pernah dengar..Menteri mana kena sydrom ni..dah berjangkit..adeyyy !!

Sakit kencing manis ni..mula-mula kita ubat..tak dapat ubat maka kena potong walaupun terpaksa potong anggota badan..demi nak selamatkan anggota badan yang lain..

Menurut sumber aakj dengar..DBKL bagi sampai subuh esok la pulak..dari amaran 2 jam..kini dah jadi lembik..telor masuk ke dalam..maaf..aakj bukan niat nak hina..tapi kalau tak mampu nak tegakkan undang-undang maka wajib undur dan berenti cara terhormat ! Ramai lagi yang dok tunggu nak kerja dan jalankan amanah rakyat !

Atau..Pegawai DBKL ada yang jadi parasit..?? sengaja lengahkan ? hantar lapuran yang salah ke peringkat atasan ?

Menteri Wilayah..please laaaa !!
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
June 23, 2013 at 1:35 PM

kan semua org dah tau dlm kerajaan byk pembangkang...geng la tu...entah yg kena pukul tu kita pun tak tau blok mana..undi rahsia..kalau lah dia undi pakatan..haaa kena geng sendiri.. sokong lagi puok beruk tu...

Dah waktu gaji polis tentera penguatkuasa ditinggikan..kerja risiko besar..ada juga yg tak sepadan dgn tugas..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger