Label 10

Home » , » #KL622 ; India Vavi Ni Nak Test Melayu Ke Apa ? tuuuiHH !!

#KL622 ; India Vavi Ni Nak Test Melayu Ke Apa ? tuuuiHH !!

Written By AAKJ on Sunday, June 23, 2013 | 12:11 PM


Babi !! tuuuiHHH !! mangkok taik puok kera ni dari yang muda hingga ke yang tua..semua jenis tak waras..sawan babi dan perangai yang sama..ye lah sebab puok kera ni dari acuan yang sama..acuan sakit otak !!

Jangan ingat orang lain pun tak mampu 'bergurau' cam ni..aakj pun boleh bergurau lebih dari ni kalau nak..lupakah babi ni isu 'Pijak Kepala Lembu' d Shah Alam ? Jangan test sangat kalau diri tak mampu nak tahan kalau orang balas balik..

Hidup ni kalau dah tua biar berakal..nak tunjuk kat sapa perangai bodoh ni ? Nak buat demo..buat demo..nak menghina maka kena bersedia terima apa juga kesan dari menghina pemimpin.

Nak ke kita hidup dengan saling 'membalas' ? Hari ni mung kata aku..esok aku kata kat mung..nak ke ? tuuuiHHH !!

Moral puok kera ni aakj dah tak hairan..kaki menghina pemimpin..kaki zina..dera dan liwat bini..mabuk..kaki sewa pelacur..kaki liwat drebar sendiri..tuuuiHHH moral tahap rendah dari haiwan bernama BABI !!







Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger