Label 10

Home » , » #KL622 UpDate ; DBKL Hantar Kumpulan Pegawai Wanita "Black-Belt" ?

#KL622 UpDate ; DBKL Hantar Kumpulan Pegawai Wanita "Black-Belt" ?

Written By AAKJ on Sunday, June 23, 2013 | 3:09 PM



Bukan niat nak hina..tapi aakj hairan..apa pegawai-wati DBKL dok buat berlonggok kat situ ? Sedang menunggu arahan atau tak nak jalankan arahan atau bersekongkol ?

Mula cerita khabarnya DBKL hantar notis amaran buka khemah..klik d SINI
Lepas tu katanya d beri kelonggaran..hingga subuh esok..klik d SINI

Lepas tu pulak aakj tengok..pegawai-wati dok berlonggok..berborak sama sendiri sambil menjamu mata melihat anak-anak kera dok berkhemah..kenapa perlu ada kalau dah kata Subuh kang nak halau semua anak kera ni..

Aakj dengar, dalam DBKL pun berlambak puok pakatan haram ni..ada yang aktif dan ada yang jadi spy..tunggulah masa sesuai aakj akan dedahkan sekor-sekor..kadang-kadang pelik yaa..tiap kali nak buat operasi kat Padang Merbuk..puok kera tahu lebih awal..apakah spy dari DBKL atau pihak lain ?

Aakj nak tengok malam ni atau sebelum subuh karang..apakah DBKL akan berlembut lagi atau memang Datuk Bandar d beri laporan yang salah..kononnya kalau tegas maka akan ada yang mati bergaduh ?

Kenapa masa occupy d Dataran Merdeka dulu mudah je DBKL halau mangkok babi yang pasang khemah ? kenapa kali ni 'nampak' sukar ?
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger