Label 10

Home » , » #KL622 UpDate : Akhirnya Khadam Anwar Menyerah Kalah

#KL622 UpDate : Akhirnya Khadam Anwar Menyerah Kalah

Written By AAKJ on Sunday, June 23, 2013 | 5:56 PM





Satu demi satu khemah khadam atau hamba abdi Anwar d buka..walaupun ada suara sumbang dari kumpulan abdi ini tak puashati dan meminta kawan-kawan mereka "jangan menyerah kalah" !!

Ada yang bagi alasan.."..susahlah tandas tak ada..air pun susah dan makan pun mahal.."

Semuanya 1001 alasan..walhal hamba abdi Anwar ni mula kecut sebab anggota DBKL dah makin ramai dan Polis pun dah ada kat situ..

Kita tunggu..DBKL dah bersedia hadapi kemungkinan dan ada hamba abdi yang keras kepala..masa tamat yang d longgarkan DBKL adalah subuh esok..!
Share this article :

+ comments + 1 comments

June 23, 2013 at 6:37 PM

Pejuang taik kucing cam ni...kah kah kah..baru je tandas takde dah undur diri kah kah kah..camner nak jadi pejuang cam kat Palestin tu atas kepala melayang peluru senjata..baru camni dah ngalah..buat poyooo jee..kah kah kah..oii upah yang dikasi murah sangat ke..elok laa gitu jangan dok diperbangangkan oleh mausia lain..bodoh punya berukk

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger