Label 10

Home » , » Himpunan Anak Anjing Bakal Catat Sejarah 'Mati Syahid Ala Husam Kambing"

Himpunan Anak Anjing Bakal Catat Sejarah 'Mati Syahid Ala Husam Kambing"

Written By AAKJ on Thursday, June 20, 2013 | 4:00 PM

9042959438_247d441600

Tak buat malu..nak buat modal belanja besar..antara maruah menipu dan duit 'dana rembat'..aakj dok rasa..puok kera ni akan pilih 'selamatkan maruah yang tak bermaruah" !!

Lagi 2 Hari tinggal..kedengaran gendang d palu d seluruh Malaya..dan paling kuat d canang d Lembah Kelang..canang bukan sebarang canang..canang dengan 'sampul berisi'

"..RM150..sama seperti yang kat Kelana Jaya bang.." - pengakuan dari pemuda Subang Jaya yang katanya dulu pun mereka pergi tolong ramaikan je..sokong parti mana tak penting..

Itu harga untuk warga Subang Jaya yang hadir..harga untuk luar Lembah Kelang ? perghHH kalu tak caya..esok malam anda jenguk-jenguklah hotel d sekitar KL..hotel Chow Kit puok kera ni dah tak main..paling teruk hotel 3 bintang..datang cek sendiri,,dari mana mereka datang dan berapa mereka dapat.

Menurut sumber, yang datang dari luar memang penyokong tegar 505..orang yang sama dok hadir keliling Malaysia, yang Lembah Kelang..mereka tak peduli samada dari parti mereka atau sebaliknya..janji 'kepala' dapat bawa seramai yang mungkin..upah untuk kepala antara RM500 hingga RM1000, termasuk bil talipon dan minyak kereta..

Cuma kali ini ada kedengaran..anak-anak kera dalam jagaan minta lebih sikit dari biasa kerana katanya bimbang 'nyawa' melayang hahaha..apa taknya..Husam Kambing dah canang awal, seolah-olah bayangkan mereka bakal bertempur dengan polis..aakj harap Polis tak terganggu dengan provokasi puok kera ni..anjing ni bakal buat apa saja demi nak dapatkan "PADANG MERBOK" !

Apa yang pemimpin puok kera ni buat hanya satu..alihkan perhatian pengundi mereka mengenai KEPUTUSAN RAKYAT yang sebenar..mereka tak nak pengundi mereka kecewa bahawa RAKYAT TOLAK mereka kerana SALAH mereka sendiri..mereka cuba alihkan perhatian kononnya BN main kotor dalam PRU13 !

tuuuiHH kalu kotor..Selangor tak kecundang sebegitu teruk !!

Aakj akan hadir d hari "Perang Padang Merbok"..bukan nak doa tapi mudah-mudahan ada yang tergolek depan mata dan menjerit panggil nama mak ayah..nak ambil gambar dan siarkan bagaimana nazaknya ketika nyawa sang munafik nak d cabut oleh Malaikat Maut !...lagi sekali..bukan aakj doa..tapi berharap..sebab puok kera ni nak sangat !!
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
June 21, 2013 at 5:23 PM

Melayu pakatan kan ada pak syeikh imam mahdi. Tu la nak berjuang...nak jadi tentera panji hitam.. baju dah itam tu..pemuda bani tamim dah ada si kambing...dah keluar fatwa mati syahid..

samakan seperti hadis nabi kita. Diputar dibelit yg penting kuasa. Doa petir menghujam pemimpin tu. baru itam semua.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger