Label 10

Home » » "Ghani Patail Should GO !!!" - Guna Kes Cabul Kanak-Kanak Ke Atas Khir Toyo ?!

"Ghani Patail Should GO !!!" - Guna Kes Cabul Kanak-Kanak Ke Atas Khir Toyo ?!

Written By AAKJ on Thursday, June 6, 2013 | 2:30 PM



Bukan niat nak cela Gani..jauh sekali nak hina Mahkamah..apalagi nak rendahkan taraf Gani Patail sebagai Peguam Negara..yelah..tempat tu satu je kerusi..kena pulak dia bukan kontrak dan tempoh bersara ada 4 tahun lagi..pergHHH ragam dan beragamlah yang bakal d tempuh !

Aakj juga tiada niat nak mengajar Gani Patail yang lebih arif tang undang-undang negara..Gani lebihi pandai..cuma orang tua kata..pandai tak semestinya berani dan berani tak semestinya orang tu pandai..bab 'telor' ni kena tanya hati..tambah orang tua lagi kalau kita tak mampu nak 'telan' kebenaran walaupun pahit maka kita bukan saja tak berani malah kita juga bukannya orang yang cerdik sangat.

Kecoh seketika dalam bilik mahkamah bila khabarnya tiba-tiba Gani selaku pihak Pendakwa Raya seolah-olah tidak sabar nak MEMENJARAKAN Khir Toyo bila d lihat cuba menghalang Lanjutan Jaminan yang dibuat oleh Datuk Seri Khir Toyo selepas Mahkamah Rayuan mengekalkan keputusan Mahkamah Tinggi.

Gani d lihat berhempas pulas nak 'kenakan' Khir Toyo..nak merampas rumah dan memenjarakan Khir biarpun Datuk Seri Khir ada langkah terakhir melakukan rayuan d Mahkamah Persekutuan.

Malah amat bingung dan keliru aakj bila Gani cuba menggunakan Akta Kanak-Kanak bagi menghalang permohonan Khir Toyo untuk mendapat penangguhan hukuman hingga rayuan ke Mahkamah Persekutuan mendapat keputusan

Akta yang nak d gunakan seolah olah kes ini sama dengan Kes Cabul Kanak-Kanak dan penderaan Kanak-Kanak ?

Makin lama makin keliru dan penin bila lihat kes Datuk Khir ni..semuanya nak d segerakan..nak penjarakan dengan segera..tapi kalau kes Anwar..semua rakyat tahu dan tak payah aakj ulas d sini berapa puluh kali babi tu minta tangguh ?

Kit Siang dan banyak lagi pemimpin kera dalam jagaan yang menghina Mahkamah..Polis dan SPR..semuanya Gani senyap ?

Apa sebenarnya berlaku antara Khir dan Gani ? ada benda yang membuatkan seolah-olah ada dendam yang tak cukup dengan minta maaf ni..Gani ada minta sesuatu dengan Khir ke ?




Share this article :

+ comments + 5 comments

June 6, 2013 at 2:47 PM

sokong ghani patail penjarakan khir toyo cepat cepat bagi pengajaran agar pemimpin umno jangan terlalu mengikut nafsu serakah, bongkak sombong dan jadi tamak haloba bila dah pegang kuasa, gara gara sekor dua pemimpin berkelakuan macam budak jawa tu habis pemimpin umno lain pun di pandang hina dan di anggap kaki makan rasuah juga.Mentang2 terpilih jadi Mb Selangor perangai menghalahkan setan, betul2 tak sedar diri, elok benar dia rasa hidup dalam penjara semoga dapat menginsafkan dia jangan buat zalim pada orang lain, jangan hanya fikirkan perut sendiri, jangan terlalu pandang rendah pada orang lain dan jangan suka menghina sesama manusia

Anonymous
June 6, 2013 at 4:17 PM

cepat-cepat penjarakan nuar aman nrgara, kes lahat datu jangan di lambat2kan nanti rakyat lupa hilang gitu kes tu...baik gani letak jawatan ja...nanti dlm kubur kau tau lah mana pegi kuasa kau di dunia ni...

Anonymous
June 6, 2013 at 11:17 PM

Harap2 pihak polis siasat Ghani sebb kebanyakan kes yg melibatkan tokoh2 pembangkang di ketepianya hingga terlalu lama dan ada yg hilang begitu saja. Kes liwat2 Al Juburi adalah yg klasik. Hakim beri teramat banyak penangguhan hingga ambil masa tiga tahun. Yang mengejutkan rakyat dan juga dari pihak pembangkang adalah dia istiharkan Al Juburi TIDAK BERSALAH ATAS KESILAPAN TEKNIK. Lagi mengejutkan apabila hakim tersebut bersara tidak lama kemudian dan terus pula jadi peguambela Al Juburi dalam satu kes lain. Ghani patail diam aje, tak der eek dan tak der uuk. Macam tak der apa2 belaku. Soal keadilan terhadap Saiful tidak terfikir olehnya. Agaknya dia ketawa besar bila Al Juburi di bebaskan..

Anonymous
June 6, 2013 at 11:27 PM

Amar Amaran.....KEPALA BAPAK KAU BODOH....Macai PR Bahlol....kes ni kau nampak..kes KEPALA PENIPU tu kau ketepikan...banyak kali tangguh dan buat lambat....kes yg paling lama dalam dunia....BARUAAAAAA MACAI PR......

June 7, 2013 at 12:51 PM

si nuar jugak yang salah..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger