Label 10

Home » » Gani Patail Ada Dendam Peribadi Dengan Khir Toyo ?!! Part 1

Gani Patail Ada Dendam Peribadi Dengan Khir Toyo ?!! Part 1

Written By AAKJ on Wednesday, June 5, 2013 | 12:30 AM


Kadang-kadang kita tertanya..masuk akal ke tak kes "Salah Beli Rumah" Datuk Seri Khir Toyo..bekas Menteri Besar Selangor BN dulu ni..

Kekadang rasa anih..rasa pelik..rasa melugai pun ada pasal berbelit dan hampir sembelit..!!

Anih sebab..beli rumah sendiri dengan duit sendiri..bukan dengan duit rakyat atau PKNS..

Pelik sebab..ada ke sapa-sapa yang beli rumah kena 'pow' tuan rumah haha kecuali tuan rumah tu tak nak bini dia tahu sebab nak beri duit lebihan pada gundik..

Melugai sebab 'ada cerita' kononnya Dato Khir berikan tuan rumah tu projek sedangkan 2 projek yang d 'ceritakan' itu Datuk Khir sendiri yang 'Chair' dan kedua projek permintaan tuan rumah tak lulus..

Berbelit sebab..yang buat laporan salah laku orang lain..tiba-tiba tuan rumah jadi saksi..seolah-olah tuan rumah teraniaya sedangkan rumah yang nak d jual telah d persetujui kedua pihak dengan nilai "PENILAI"..itu asas Datuk Khir dan penjual rumah..kenapa tuan rumah jadi saksi pihak yang melaporkan..tambah jengkel..yang melapurkan asalnya konon rumah tu berharga RM24juta..tiba-tiba HARGA RUMAH tersebut dah tak wujud..

Aakj nak tanya juga..berapa nilai RUMAH tersebut sebenarnya yang Tuan Rumah nak..yang Gani nak..semua jadi sembelit kerana berbelit..maaf bukan aakj nak cabar keputusan Mahkamah..nak penjelasan konkrit..APA ASAS SILAP BELI RUMAH INI ?! Rakyat Malaysia nak tahu..

ATAU..ada masalah peribadi apa antara Gani Patail dan Khir Toyo ?..nampak gaya aakj kena cari Datuk Khir..nak tanya betul-betul dan minta dia bersumpah d masjid atau surau kalau Gani dan dia tak ada apa-apa..

..bersambung !
Share this article :

+ comments + 6 comments

June 5, 2013 at 1:07 AM

...Sesuatu yang menarik kan?...

Anonymous
June 5, 2013 at 1:10 AM

mmg tak logik sangat..apa salah khir toyo rumah sbnrnya..rumah tu dibeli atas duit dia sendiri..mcm raja nong chik jgk lah..beli pakai duit dia sendiri..mohon tangkap penghasut cerita utk menagkap khir toyo ni..macam ada yang tak kena ..

Anonymous
June 5, 2013 at 1:29 AM

E2 la yg mlayu ble ada kuasa tak beringat...senang2x owg nak kenekan blk ble da tak berkuasa...yang ada kuase plak pakat ...mlayu2x

Anonymous
June 5, 2013 at 2:28 AM

Wajib dibongkar...rakyat mau tau.

Badan kehakiman dan peguam Malaysiak kelihatan dah byk yg menyimpang.

BONGKAR BONGKAR BONGKAR
Apa bisnes dan harta limkicksial and family???

Anonymous
June 5, 2013 at 7:05 AM

Pelik dan sakit ht punya kes. Yg ptt kena lepas yg xda kes tetiba ada kes. Yg kes lahad datu xloghat plak nak dakwa sbb kes lg serius beb. Pening sbb peguam n hakimnpun byk main politik ke apa.

Anonymous
June 5, 2013 at 10:15 AM

Ag dah bagi jawapan. Kita baca dan nilaikan. Jgn terlalu menolak hujah lain. Kita tunggu rayuan akhir.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger