Label 10

Home » » Foto Anak Hadi Awang Di Pesta Tunjuk "Dada" ?!!

Foto Anak Hadi Awang Di Pesta Tunjuk "Dada" ?!!

Written By AAKJ on Tuesday, June 4, 2013 | 11:30 PM



Dari Rakan Facebook :

ANAK SAPA NI??

Tolong cita mai sat gua x kenai kata admin yg gua ambil pic ni. Ini anak TOK HADI. 

Ceramah sana sini ISLAM2 tapi apa hampass... kalau org2 tg x sebulu dengan nya semua haram dan haram....semata bagi TOK NIK. Bayangkan lah kalau ini anak2 pemimpin UMNO ? 

RENUNG2LAH ? ALLAH BAYAR TUNAI ATAS AAPA YG ANDA LAKUKAN

Aakj : Jawablah hadi atau sapa-sapa yang kenal..tolong sahkan atau nafikan..tuuuihhH !!


Share this article :

+ comments + 10 comments

Anonymous
June 4, 2013 at 11:47 PM

Rasa2.... itu anak AZMIN ALI, bukan Hadi Awang...

Anonymous
June 4, 2013 at 11:48 PM

Mas/uk PAS maka hapuslah dosa, kan begetu ABBY/BOB LOCKMAN/AISHAH dan seangkatan dengan mereka "yang menganggap PAS itu ISLE dan ISLE tu PAS. Kalau lah benar berita ni, adooooooi kat mana nak letak Muka? tok lebai OOOOOiiiii.

Anonymous
June 4, 2013 at 11:53 PM

http://khairulryezal.blogspot.co.uk/2013/06/gambar-gambar-anak-lelaki-azmin-ali.html

Anonymous
June 5, 2013 at 12:17 AM

buat la homework betul2 sebelum nak fitnah org...

Anonymous
June 5, 2013 at 12:17 AM

Hok tino tu anak mat saik

Anonymous
June 5, 2013 at 3:04 AM

Hang silap orang kut!

Anonymous
June 5, 2013 at 9:35 AM

Jangan suka buat fitnah jika tak pasti

Anonymous
June 5, 2013 at 11:17 AM

bodoh mcm lembu admin ni..ko x knal org ..ko tabur fitnah

Anonymous
June 7, 2013 at 3:00 AM

lembu tak sebodoh admin..bodoh admin lg pd lembu..

October 26, 2013 at 5:36 PM

Bodoh punyer admin

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger