Label 10

Home » , » "Banglawati" Bakal Sertai Himpunan Anak Anjing 505 !! Kah Kah KiooOOk !!

"Banglawati" Bakal Sertai Himpunan Anak Anjing 505 !! Kah Kah KiooOOk !!

Written By AAKJ on Monday, June 17, 2013 | 4:00 PM



Makin lama makin teruk muka puok kera ni..dah takde rasa malu..pertuduhan dan fitnah yang d asak kepada BN dan UMNO nampaknya tak sempat UMNO dan BN nak jawab..rakyat yang perihatin yang jawab..tuuuiHH padan muka..!

Fitnah yang kononnya tersusun untuk hancurkan imej UMNO nampaknya Allah dah pantulkan semula kepada pembuat fitnah..susunlah sehebat mana..aturlah seindah mana fitnah itu..akhirnya bila yang hak tetap hak maka yang bathil akan hancur dengan sendiri..itu janji Allah !

Yang sedihnya bila Rakyat masih tidak pulih dari "guna-guna" yang d kenakan kepada mereka..mata jadi buta..telinga jadi pekak..hati jadi batu..semua yang mereka lihat dan pandang hanyalah palsu namun mereka tak mampu nak katakan "TIDAK"..semua dah d PUKAU oleh pakatan haramjadah..ILMU hitam yang mereka guna insyaAllah takkan bertahan lama..PRU14 bakal hancurlah segala apa yang mereka usahakan selama ini.

Segala ilmu hitam yang mereka gunakan dah d gunakan sepenuhya.. dah habis d PRU13..kini mereka dah mula gelabah..PRU14 kita dah tahu 'game' puok kera ni..

"storyboard" yang mereka lakarkan dan bakal lakarkan kita dah tahu..dulu ya..kita alpa..BN dan UMNO lupa dan mungkin terlepas pandang..kini..UMNO dan BN d lihat bersedia lebih awal dalam menghadapi Perang Persepsi !

Cerita Bangla dah d guna..samalah dengan Indon dan lain-lain..cerita Blackout dah d mainkan..hahaha kita tunggu yang seterusnya..cerita bagaimana ada pemimpin puok anjing ni dapat 'wahyu" kata kena undi depa ? tuuuiHHH !!

Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
June 18, 2013 at 1:20 AM

Muka anak Melayu je la..muka cina mana..cina berkumpul belakang nuor mat sabu dll... mmmmmmmmmmm

Anonymous
June 18, 2013 at 11:17 AM

melayu jd tmbok spaya bila polis rush mlayu yg kene....cine gelak je....bila dok lokap br nak sedar...rasela mlayu lokap...pastu kecoh kenapa asik mlayu yang kene aje....ni mcm kes todak mnyerang d bentingkan betis....mlayu juga...udah udah la bhimpun...masa maal hijrah pulak tak sggup bhimpun

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger