Label 10

Home » » Astro Awani Bakal Bawa Masuk Azhar Idrus Lagi Sekali ?!! Menteri Penerangan "Amaran" ?!!

Astro Awani Bakal Bawa Masuk Azhar Idrus Lagi Sekali ?!! Menteri Penerangan "Amaran" ?!!

Written By AAKJ on Monday, June 17, 2013 | 3:00 PM


Angin dah mula bertiup dalam pejabat penerbit Astro Awani bahawa Azhar Jamban Jambu Bongkok ni bakal d 'tayangkan' dalam slot khas Astro Awani..khabarnya ada penerbit atau pegawai atau keduanya sekali yang memang orang kuat pakatan haramjadah dan anjing ini mula cakap besar bahawa beliau tidak takut dengan Menteri yang jaga ini semua.. 

"..Rais Yatim pun kita buat tak endah..inikan pula Sabri Cheek.." - kenyataan bongkak anjing pakatan haramjadah ?

Puok kera yang ada dalam Astro Awani bukan sekadar nak tunjukkan betapa mereka boleh duit dengan 'jual' azhar jamban jambu bongkok..tetapi dalam masa yang sama puok kera ni nak gunakan azhar boddoh ni untuk sebarkan dakyah dan fatwa politik untuk kelirukan rakyat !

Kalau betullah usaha puok kera ni nak gunakan Astro Awani sebagai saluran dakyah sesat..aakj rasa Menteri yang jaga ini semua kena waras berfikir..perlukan keberanian untuk buat keputusan..kesan dari apa yang azhar mangkok jamban ni buat selama penggal yang lalu bukan boleh d lihat dengan sebelah mata..

Ada 'basis' yang kuat untuk tolak Azhar taik ni :

1) Pencetus keresahan dan kekalutan masyarakat dengan fatwa dan tafsir karut walaupun dalam permasalahan yang kecil..

2) Penceramah yang d cipta Pas untuk hancurkan Kerajaan BN dengan mencipta fenomena kononnya dialah Ustak yang mampu tarik ramai belia

3) Akhlak yang lampau cuba d sembunyikan..kenapa takut nak bersumpah bahawa khabarnya dia kaki ganja dan kaki 'crek gewe' hahaha tanyalah orang ganu apa maksud 'crek gewe' tu..kebetulan Menteri yang jaga ni pun orang Kemamang..hehe lagi mudoh paham..

Yang paling kuat antara 'basis' d atas adalah mangkok ni bukannya ada pengajian khusus dan cerita beliau berguru selama ini amat d ragui..Bertalaqi tak salah tapi cerita bohong mengatakan dia bertalaqi perlu d ragui..12 guru kono..tuuihHH aku ludoh mung zahar !!

Kepada Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek..aakj mohon sangat..bertindaklah lebih dari Rais Yatim sikit pun dah ok..jangan hancurkan siaran AGAMA dengan munculkan mangkok yang khabarnya moral amat rendah ini..sekarang ni yang pisahkan beliau dengan perangai masa lampau hanyalah JUBAH..mangkok ni dah mula tambah bini..hahahah tak salah..jangan tambah 'crek' !!


Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
June 17, 2013 at 3:10 PM

Berat 66 nih... Sapo gak namo ore astro awani tu.... Tuiiii

Anonymous
June 17, 2013 at 4:10 PM

Mintak segera najib benteras ong dan suku sakat cina disekelilingnya. Pulih kembali petronas dan tempat lain. Tuh apa jadi dgn uda. Org Umno menanti atau anda yg akan jatuh seperti pak lah.

Tuh kj dah berbunyi kata nak ambik regina dan tony puaka. Dua dua tu kan penyokong kuat dap. Dah gilo..dua dua babi nak diambik. Maaf saya hanya boleh kata babi kerana org cina yg nenghina Melayu dan peringkat biadap.

Undi Melayu buat najib dan kj duduk disitu bukan cina babi.

Anonymous
June 17, 2013 at 8:19 PM

Memang ada ustaz-ustaz dan tok guru-tok guru yang mengaji ramai guru bahkan ada yg lebih dari 12 orang guru.Makin ramai guru yg kita bertalaqqi makin baik & bagus hasilnya.Keraguan yg ditimbulkan tu ada logiknya juga sebab ada beberapa pendapat dia yg pelik.Lebih bagus ambil Ustaz Kazim.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger