Label 10

Home » , » Anwar Sedang Berusaha Perlahankan Kejatuhannya !

Anwar Sedang Berusaha Perlahankan Kejatuhannya !

Written By AAKJ on Wednesday, June 12, 2013 | 1:00 PM


"..mengukur berdasarkan bacaan politik semasa dan beberapa kesilapan besar partinya yang kerap dikesampingkan dan dianggap remeh oleh Anwar Ibrahim, pakatan kira untuk Anwar Ibrahim bangkit semula amat samar apa tah lagi untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia.."

Itulah ayat yang dok berlegar dalam portal dan blog puok kera..mereka dengan nada kecewa amat yakin Anwar takkan kemana selepas ini..hanya bergantung pada "jenama kecoh atau demo" terbaru..BLACKOUT505 ! nak harapkan polisi yang nak d bentangkan atau d bawa pada rakyat memang dah takde..semuanya dah jadi Blackout..otak Anwar dah tepu..dah padamlampu atau lampu padam hahaha..

Nak guna jenama "Bersih" dah tak seronok sebab dah terlalu kotor..apa yang dia menyalak kat atas pentas, mengikut laporan blog dan portal anak anak kera,,Anwar dag kehabisan modal..bukan idea baru yang dia nak bawa tapi asyik dok hentam, memfitnah dan maki benda yang sama..lama-lama orang yang hadir makin meluat sebab dah tahu apa yang Anwar akan katakan masa berhimpun.

Tambah menyedihkan setiap yang keluar dari mulut Anwar..tak de bukti..dia hentam atau menari ikut rentak rafizi sahaja..rentak sendiri dah OUT !

Lagi memalukan dan memualkan..muka yang sama je peserta yang hadir..punggah orang yang sama kata sumber Tropicana..seronok yang datang sebab dapat duit upah dan kalau d kira macam elaun bulanan la pulak..

Tambah mencirit bila terpaksa guna pakar fotoshop untuk imposekan gambar d setiap himpunan..cepat-cepat sebarkan gambar supaya nampak ramai yang hadir d himpunan anak kera..

Yang melebar senyumnya dalah kumpulan PASAR MALAM yang memang terpaksa bayar 'sedekah tapak' kerana hanya mereka ini saja yang d benarkan buka gerai atau mereka ini saja yang ikut kemana saja himpunan anak kera buat..penjaja tempatan d tempatkan d lokasi yang tak strategik..itu hanya nak kaburi mata orang tempatan..masyuuukkk penganjur !

Anwar sedang menjunam dan terkial-kial memperlahankan terjun junamnya sendiri...






Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger