Label 10

Home » » Adun Gerabak Keretapi Gigit Jari : Bini Kawan Pindah Tangan ?

Adun Gerabak Keretapi Gigit Jari : Bini Kawan Pindah Tangan ?

Written By AAKJ on Sunday, June 16, 2013 | 2:00 PM



PASIR PUTEH, KELANTAN 16 Jun - Kerajaan Pusat meluluskan peruntukan RM600,000 untuk projek pembangunan di kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Semerak dan Selising di sini yang dimenangi Barisan Nasional (BN) pada Pilihan Raya Umum Ke-13.

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Semerak, Zawawi Othman berkata, antara projek yang akan dilaksanakan pada tahun ini ialah projek kemudahan asas seperti pembinaan jalan kampung, projek ekonomi belia, di samping peruntukan bagi mengimarahkan bulan Ramadan dan Hari Raya Aidlifitri.

"Peruntukan itu sebagai penghargaan kerajaan Pusat kepada pengundi yang mengundi BN di kedua-dua kawasan DUN ini," katanya kepada pemberita selepas merasmikan program Jabatan Bomba dan Penyelamat bersama masyarakat di DUN Selising di Kampung Lepah di sini, semalam.
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
June 16, 2013 at 8:37 PM

itu baru betul...majukan Melayu Umno bukan cina kafir. tapi peringatan peruntukan jgn sedikit tapi dibelakang beri cina atau diri sendiri kroni melimpah. Jgn mengelabui mata Melayu Umno.

Dunia sudah berubah..maklumat cepat tersebar.

Anonymous
June 18, 2013 at 10:22 PM

Sejak aku kenal politik di tahun 70an... kita tahu kawasan yg dimenangi pembangkang akan lebih maju dari kawasan yg dimenangi BN... kenapa ye?... kerana pemimpin UMNO kita mmg bodoh kerana dgn memberi kemajuan di kawasan pembangkang kononnya BN akan boleh menawan kawasan pembangkang... tetapi pemimpin melayu tetap bodoh... dia majukan kawasan pembangkang dia lupakan kawasan yg membantu dia menang semakin ketinggalan... akhirnya rakyat yg menyokong UMNO/BN mul beralih arah... mmg bodoh Pemimpin melayu...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger