Label 10

Home » , » Abby Ababi Setuju Kenyataan " Islam Adalah Agama Dajjal" ? Nauzubillah !!

Abby Ababi Setuju Kenyataan " Islam Adalah Agama Dajjal" ? Nauzubillah !!

Written By AAKJ on Tuesday, June 25, 2013 | 12:13 AM

apa masalah abby


Ingatkan dah habis pilihan raya, dah ok sikit tahap pemikiran.
Namun nampaknya tidak…
Apa masalah Abby ni? Sally Yen bukan memberikan komen untuk mempertahankan agamanya, tetapi dia menghina Islam.
Kalau dia hendak pertahankan agama dia pun, mesti ada cara lain, bukan dengan menghina Islam.
Siapa Sally Yen yang Abby macam nak pertahankan ni? Ahli DAP ke?
Kalau Abby hendak fanatik dengan fahaman politik dia pun, pandailah bezakan antara agama dan siasah.
Komen Abby dalam twitternya (di atas) seolah-olah dia rasa Sally Yen berhak cakap camtu…
Entah la Abby…kalau di mata saudari yang digelar ustazah segera ni apa yang Sally Yen buat tu betul…
Kalau hendak tahu cerita Sally Yen… klik kisahnya di sini

abby hina islam

mynewshub
Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
June 25, 2013 at 12:32 AM

Aku x tau la betina ni spesis apa..ckp psl agama gebang 1 dunia tp bila kapir lahanat ckp mcm tu, lg mau cover...tuii,

June 25, 2013 at 3:22 AM

salam 2all,

Ada masalah rumah tangga? Tegang sewaktu bercumbu tetapi lembik semasa mahu penetrasi? Itu masalah biasa kerana faktor usia, kami ada penawarnya!

KAPSUL HERBA PACAK LANGIT 30 biji RM100, sili klik di bawah untuk keterangan lanjut,


PACAK LANGIT UTK TEGANG LEBIH LAMA

Anonymous
June 25, 2013 at 9:11 AM

Si Abby nih konon nak tunjuk pandai sangat sampat perbezaan antara MENGHINA dan MEMPERTAHANKAN agama pun tak tau so patutlah dgn IQ yg agak2nya bawah 10 nih lebih baik zip mulut anda daripada berkata2 yg berbau longkang!

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger