Label 10

Home » » Video Sumbang Ustazah Dap ?!! (Nikah Sahaja)

Video Sumbang Ustazah Dap ?!! (Nikah Sahaja)

Written By AAKJ on Monday, May 13, 2013 | 12:30 AM




Bagaimana mudahnya pelakon DAP berlakon dengan baik untuk menipu orang-orang Melayu Islam. Lihat pelakon di atas. Namanya Fawzia Ariff. Fawzia ini adalah anak kepada Allahyarham Munshi Ariff yang dikatakan terlibat di dalam kes Bank Bumiputera Malaysia Berhad suatu ketika dulu. 

Nama ibunya Dato Zubaidah Ariff. Keluarga mereka dikatakan mendapat kekayaan ketika berada di dalam UMNO.

Semasa berlakon dalam promo DAP, beliau bertudung litup sehingga menutup dagu. Teramat alimnya. Nak lihat rupa sebenar agen DAP ini, lihatlah dua gambar di bawah. Rambut berwarna-warni. 

Jangan tertipu dengan mainan agen DAP ini. Gambar kedua dari bawah adalah sewaktu PRU13 yang lepas dan bukannya gambar lama. Beliau bergambar bersama Nurul Izzah sewaktu kempen di Bangsar. Rupa sudah seperti nyonya tua.








**gambar yang atas sekali tu hiase je hehe..tu cerita lain..xxx..
Share this article :

+ comments + 7 comments

Anonymous
May 13, 2013 at 1:29 AM

Terang2 menipu... tp masih ramai tak nampak... Doa kan mereka semua mendapat hidayah Allah...

Anonymous
May 13, 2013 at 7:19 AM

Makcik ni lawak sungguh. Tahniah sebab menjadi suatu sejarah dalam promo pilihanraya yang gagal. Kepada Makcik Fawzia, tolonglah buat homework sedikit. Cuba masuk kelas public speaking. Pergilah belajar kaedah nahu bahasa Melayu belajarlah pakai tudung betul-betul. Lagi satu, lain kali pakailah nama samaran atau gantung dulu facebook itu dulu. Kalau tidak inilah jadinya. Your past life , your inner circle _orang tengok!

Anonymous
May 13, 2013 at 2:21 PM

Kalau Rosmah suami PM plak mcm ner?x tutup aurat...laga2 pipi...bila nak komen...salam2 dgn bkn muhrim...bila nak komen?jgn lah asik nak berzikir berzakar jer...kahkahkah,,,,ketua kita besok tuh....

Anonymous
May 14, 2013 at 2:28 AM

Bangap di atas...kalau org tak pakai tudung...tu dosa diri sendiri...dia tak ajak tak suruh org bukak tudung...

Ini menggunakan unsur agama utk pengaruh org M Islam ... Seolah Dap begitu baik ke agama Islam bangsa Melayu......hakikatnya kita tau....

Maki hamun M hina kutuk....pandai berlakon....dgn C guna bahasa C...dgn M tunjuk baik......

Bahalol....biar Rosmah tanggung perbuatan sendiri tapi tak.menghancurkan negara bangsa dan agama....

TANAH MELAYU TAK AKAN TERGADAI KE ORG BANGAP SEPERTI HANG......

GAJAH BESAQ DEPAN MATA TAK NAMPAK....ANEH ........ LIM KIT SIANG LIM GUAN ENG SEBERANG LAUTAN BOLEH TERGODA HANYA TENGOK MAKCIK NIIII......



Anonymous
May 14, 2013 at 1:34 PM

Kepala hotak hang..dosa pemimpin dia sorang tanggung kau berguru agama dgn tok batin ke?jika pemimpin buat sesuatu angkara..seluruh rakyat menanggung azab balasan sang pencipta...kepala hotak kau aku tergoda dgn kafirun..kalau engko betul2 nak berjuang utk bangsa...cuba ko bersihkan dulu ahli2 dlm parti ketuanan aku ni yg dah macam rojak...keling mendeliar ade..cina bukit ade...mcm2 suku kaum lahhh ade...ketuanan melayu ape yg aku nk berbangga nie?tulis komen mcm x pakai otak...

Anonymous
May 14, 2013 at 11:18 PM

Hafal Skrip Yang Disediakan Oleh DAP

Anonymous
May 15, 2013 at 5:15 PM

saya sokong pendapat anon 1:34 diatas...hanya membersihkan UMNO yg dah mcm rojak mamak saje yg bole mnjadikan org melayu kukuh seperti RAMD...tiada siapa yg bole mengugat dan mempertikaikan RAMD..suku melayu adalah tuan ditanah melayu syabas anon 1:34...pendirian anda melambangkan jati diri sebenar anak melayu...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger