Label 10

Home » , » Teringat Kisah Hishamuddin Cium Keris, Zul Nordin HIna India & Perkasa Julang Melayu !!

Teringat Kisah Hishamuddin Cium Keris, Zul Nordin HIna India & Perkasa Julang Melayu !!

Written By AAKJ on Sunday, May 12, 2013 | 11:30 PM



Bergegar satu Malaysia bila Datuk Hisham cium keris di persidangan Pemuda UMNO Malaysia satu ketika dulu..kecoh kononnya Datuk Hisham rasis, Pemuda UMNO rasis dan kononnya itu sentimen kaum !! Desakan demi desakan Pemuda UMNO terima ketika itu dan akhirnya Datuk Hisham minta maaf..saat itulah bermulanya 'kejatuhan' Pemuda Melayu..longlai..tunduk dan rebah ke bumi..

Adat Melayu..pusaka Melayu..lambang jatidiri Melayu..hancur kerana nak jaga kononnya keharmonian antara kaum wajib d utamakan !! Kena jaga airmuka cina..kena jaga airmuka India...malah kena jaga semua airmuka bangsa lain yang ada d Malaysia yang dulu namanya Tanah Melayu !

Pusaka kita hak kita, adat majlis kita hak kita dan apa juga bersangkut dengan resam kita adalah hak kita, hak Melayu dan kita tak pernah pertikai adat bangsa lain..tak pernah rasa ianya ancaman pada kita..kita biarkan naga menari, tarian pedang dan lembing malah kita biarkan apa juga tradisi tarian perang mereka..tapi kenapa kita cium keris d jadikan isu perkauman..seolah-olah Melayu nak amok..?

Ugama bangsa Melayu, ugama Islam juga d hina..azan dicerca, azan ..panggilan menuju pada Allah d cerca..bila kita bangkit suarakan kemarahan..mereka minta maaf dan kita maafkan..kita lupakan..mudah..senang je Melayu maafkan rakan yang hidup d bumbung tanah yang sama.

Kini semua terjawab..apa makna semua desakan Melayu minta maaf ?

Apakah nak test atau nak tunjukkan betapa Melayu boleh d cucuk hidungnya..suruh bangun..Melayu bangun..suruh duduk..Melayu akan duduk..kononnya UNDI mereka amat mahal dan Melayu kena akur kalau nak undi mereka !!

Apakah nak test atau nak tunjukkan bahawa Melayu dah lemah sangat hingga terpaksa bergantung pada mereka ? Mereka kuasai ekonomi Malaysia..mereka kuasai segalanya d Tanah Melayu ini..mereka ingat Melayu boleh d beli maruahnya ?

3% sahaja Cina UNDI Barisan Nasional..itulah hasil selama ini yang mana Melayu minta maaf..minta maaf dan minta maaf !!

Kisah Zul Nordin pun kita dah tahu..kisah Datuk Ibrahim Ali pun sama..desakan untuk minta maaf minta ampun..semuanya SANDIWARA !!
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
May 13, 2013 at 10:26 AM

ini kali lah khairy kne cium keris semula..dah sampai masa melayu kena kenal siapa diri..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger