Label 10

Home » » Terkini !! Pas Punca Azizan Sakit Tenat !

Terkini !! Pas Punca Azizan Sakit Tenat !

Written By AAKJ on Wednesday, May 8, 2013 | 12:24 PM



Allahhuakbar ! Azizan khabarnya secara Teknikal sudah meninggal dunia. Menurut sumber Azizan, Bekas Menteri Besar Kedah bergantung sepenuhnya kepada mesin "life support" yang d pasang ke badannya.

Azizan yang mengidap pelbagai jenis penyakit seperti Kencing Manis, Lemah Jantung dan Darah Tinggi sememangnya wajar tidak menerima tekanan atau bekerja dalam keadaan stress yang maksima. Namun Azizan gagal untuk kawal api ketegangan yang beliau terima semasa menjadi Menteri Besar Kedah.

Pelbagai tekanan yang maksima bukannya datang dari masalah rakyat Kedah tapi datangnya dari dalam Pas Kedah sendiri. Kerenah yang teruk dan terpaksa Azizan hadapi adalah perangai Exco dan Wakil Rakyat beliau sendiri yang sentiasa menghakis kepercayaan rakyat Kedah terhadap Pas dan akhirnya Pas bungkus d Kedah !

Sebagai parti yang berlabel Isle..Azizan tertekan dengan wujudnya tempat maksiat baru d zaman beliau menjadi Menteri Besar. Pergaduhan sesama sendiri, pergaduhan beliau dengan Fahrolrazi, pergaduhan beliau dengan Pas Pusat yang sentiasa berlainan haluan antara keputusan Pas negeri dan Pas Pusat.

Menurut sumber, paling teruk, Pas Pusat sentiasa beri tekanan agar beliau berundur sebelum PRU13 baru-baru ini, seolah-olah Pas Pusat tidak yakin Azizan mampu memandu jentera perang PRU mereka.

Akhirnya, kita wajib terima kenyataan, sampai masa Allah panggil juga..nak bertahan sejauh mana kalau tuan badan sendiri mempunyai pelbagai penyakit yang amat kronik.

Pas wajib minta maaf sekarang dengan Azizan !! dosa terlalu banyak pada Azizan..Nik Aziz yang uzur dan melawat Hospital berpuloh kali pun tidak d tekan sebegitu rupa. Kedah ada pusat maksiat..Kelantan pun ada..malah lebih teruk !!
Share this article :

+ comments + 4 comments

May 8, 2013 at 12:41 PM

sampai tenat ustaz ni dikejekan oleh PAS. smoga ustaz cepat sembuh. amin3

LEMANG
May 8, 2013 at 12:44 PM

Ai, lepas pilihanraya aje dah tukar slogan. PAS Kedah dan PAS pusat disalahkan apabila DS Azizan sakit dan tenat. Kalau dulu, ini mesti UMNO punya angkara...

Sedarlah, sakit maut dan ajal semuanya datang dari Allah. TAKBEEEER!

Anonymous
May 8, 2013 at 1:29 PM

aku sebagai ahli UMNO, kalau aku di beri pilihan untuk undi det khlid dengan azizan, aku akan pilih azizan.

azizan tidak berdendam. dia amat akrab dengan tun dr mahathir. dia amat rapat dengan orang umno. sampaikan orang kata azizan lebih umno dari umno.

azizan adalah antara barisan kepimpinan pas yang anti erdogan. kumpulan terakhir ulama yang sedang di injak injak dalam pas sendiri.

aku amat berharap, anak didik azizan yakni amirudin hamzah meneruskan keakraban mereka dengan umno. amirudin hamzah dengan mukriz kawan baik sejak skolah. bersatulah wahai bangsa ku.

May 10, 2013 at 12:56 PM

ustaz azizan kena serangan sihir santau siam. sapa yg hantar? musuh2 politiknya..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger