Label 10

Home » » "Sekolah Pondok Umpama Kandang Kambing" -Suarapakatanrakyat !! Vavi !!

"Sekolah Pondok Umpama Kandang Kambing" -Suarapakatanrakyat !! Vavi !!

Written By AAKJ on Tuesday, May 14, 2013 | 4:30 PM



SudahKalah,KalahLahh !!

Nak menghina golongan Ilmuan Islam pula puok kera dalam jagaan ni..tuuuiHHH !! u all baca apa mangkok ni tulis d SINI


Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
May 14, 2013 at 5:07 PM

Post je...kat harakah mesti orang kelantan suka ayat2 nak hapuskan sekolah pondok .....kutuk pulak macam reban kambing....suka hatilah labu....lama2 pas pun blah dari ko

ha..ha..dah kalah nak salahkan sekolah pulak....nie orang jenis hidup tak senang nak salahkan ibu bapa tak kaya.......

Anonymous
May 14, 2013 at 9:17 PM

Busuknya hati mereka. Jom kita bantu sekolah pondok, bagi derma kat dia orang.Tasub penyokong PR dah dibutakan mata dan hati mereka.

Anonymous
May 15, 2013 at 6:01 AM

Kalau.antaq ke pas nanti pas kata

Itu bohong
Rekaan umno
Umno fitnah
Umno salah

Tu lah kalau buta mata buta hati walaupun kebenaran di depan mata

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger