Label 10

Home » , » Azwan Ali Hidup Dengan Hasil Mencarut ?!!

Azwan Ali Hidup Dengan Hasil Mencarut ?!!

Written By AAKJ on Tuesday, May 14, 2013 | 3:30 PM


Azwan Ali



Rencana ini bukan ditulis aakj tetapi petikan Malaysia-Instinct.com, pekat betul penulis Malaysia Instinct ni belasah Azwan Ali.
Akaun twitternya pernah kena godam kerana mulutnya yang suka mencarut tak tentu pasal. Itulah Azwan Ali. Dia bangga sebab mencarut sudah menjadi trade mark untuk mendapat publisiti murahan. Hakikatnya bukan publisiti murahan yang dia dapat, malah dia boleh dikategorikan orang yang murah akhlak dan moralnya.
Perkataan insaf tak pernah singgah dalam kamus hidup Azwan walaupun telah menjejakkan kaki ke kota suci. Barangkali kerana menggunakan duit hasil mencarut, pemergiannya ke sana tak mendapat tempat di sisi Allah.
Terbaru, beliau asyik mencarut terhadap program Masterchef Selebriti 2 hingga menyebabkan Aznil menarik diri.
Antara kata-kata Azwan dalam twitter barunya @Azwanur “Suka hati moyang aku nak carut apa pun. Kalau pun ku carut pasal program berbuka kat RTM, aku yang kaya raya. So?,” kataya.
Jangan sampai sok-sok bila dah nazak asyik mencarut je, terlupa pulak nak mengucap.
Sumber: malaysia-instinct.blogspot.com
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
May 14, 2013 at 9:25 PM

gay mulut celopar la...

Anonymous
May 15, 2013 at 5:53 AM

Allah anugerahkan tubuh badan utk kebaikan dan berzikir kpdnya. Kalau org kafir memang tidak ada hukumnya. Mereka ingat mereka menang tapi tidak.

Berbeza dgn org Islam... Mereka mengetahui hukum Allah... Sebabtu kita bertanya kenapa org Islam lebih byk mendapat bala berbanding kafir

Orang itu diperingatkan oleh Allah supaya jgn menambah dosa... Kumpul pahala

Byk org yg boleh bertutur akhirnya diam membisu berusaha menarik narik mulutnya tapi gagal bercakap...ada terherot herot bibirnya

Itulah STROKE.... INGAT HAMBA ALLAH

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger