Label 10

Home » » PRU14 !! MCA Wajib Dapatkan 50% Sokongan Kaum Cina !!

PRU14 !! MCA Wajib Dapatkan 50% Sokongan Kaum Cina !!

Written By AAKJ on Friday, May 17, 2013 | 12:30 PM



Dulu MCA gah !! MCA lah yang menjadi tonggak dan tempat Cina Malaysia mengadu,meminta dan bergantung harap untuk segalanya bagi pihak kaum mereka. UMNO dan MIC juga sama..masing-masing menjaga kaum masing-masing dan bersatu d bawah lambang Barisan Nasional sebagai sebuah perikatan kukuh 3 bangsa Utama..parti-parti komponen yang lain juga sama seperti yang ada d Sabah dan Sarawak.

Dulu, DAP d lihat sebagai parti yang cuba pengaruhi orang Cina Malaysia supaya jangan tunduk kepada Kerajaan BN yang mana tonggaknya UMNO..racun rasis ini berjalan lebih dari 40 tahun !

Entah d mana silapnya MCA..apakah kerana semua yang Cina nak dah dapat ? dan MCA d buang terus oleh penyokong mereka sendiri ?

Apakah doktrin mengatakan Cina Malaysia hidup tertekan selama ini telah berjaya meresapi otak Cina Malaysia dan mereka kini mula merasakan apa yang mereka dapat tidak cukup..Kaya dah dapat..Kuasa pula mereka buru !

Apakah Doktrin kononnya kuasa Cina Malaysia hanya terbatas pada Menteri daan Timbalan Menteri sahaja..kuasa sebagai Adun dan Ahli Parlimen sahaja ?

Bila ada tawaran yang kononnya Cina Malaysia akan d beri kuasa setinggi Timbalan Perdana Menteri maka Cina Malaysia mula nampak gelojoh ? Tamak dan haloba sudah masuk meresapi otak mereka ? tawaran yang tak jelas ini datang dari mulut hapak Melayu, Anwar !!

Aakj dan seluruh Rakyat Malaysia terutama dari komponen lain cabar MCA dapatkan kembali sokongan Cina..beritahu Cina Malaysia bahawa hanya MCA dan Barisan Nasional saja yang mampu realitkan mimpi mereka !

Kalau dulu MCA dapat lebih dari 70% sokongan kaum mereka sendiri..apakah mustahil untuk dapatkan kembali minima 50% ?

Foto d atas sudah cukup untuk jelaskan bahawa Ketua Wanita MCA Melaka sendiri yang tak yakin atau keliru atau selama ini sebagai ejen yang d bayar  oleh DAP ?

Cabaran ini wajib dan wajar untuk MCA..dah cukuplah masa terlena..ini masa bekerja !! UMNO dan MIC serta yang lain masih menaruh keyakinan pada anda semua !


Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
May 17, 2013 at 1:19 PM

Bn pru14 strategy shud be based on zero chinese voters. Mca/ gerakan has to work hard to get back their support. But sorry to say those chinese yg voted pakatan in pru13 very unlikely to swing. At least now bn knows and thats why the strategy is to focus on others. 5 years to satukan melayu, pribumi dan kaum india.

Anonymous
May 17, 2013 at 11:55 PM

JGN PEDULI KAT CINA...CUKUP..BERHENTI SEGERA BANTU MEREKA...JGN LAGI BAGI TENDER KAT CINA...CINA DAH KAYA BONGKAK KURANG AJAR

MELAYU YG UNDI UMNO. BAGI TENDER KAT PENYOKONG UMNO ORANG BAWAH
INGAT VIP SEDIKIT...UNDI ORG BAWAH YG BYK

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger