Label 10

Home » » #PRU13 : Video Pengakuan Kewujudan Jentera Komunis Cyber Red Bean Army !

#PRU13 : Video Pengakuan Kewujudan Jentera Komunis Cyber Red Bean Army !

Written By AAKJ on Wednesday, May 1, 2013 | 6:30 PM



Red Bean Army yang kini heboh diperkatakan iaitu satu kumpulan media sosial tajaan Dap merupakan antara penggerak utama dalam setiap isu nasional mahu pun negeri. 

Satu organisasi yang berpengkalan di Komtar Pulau Pinang, akan memainkan satu-satu isu itu sehingga seolah-olah kelihatan satu isu yang sangat besar dan mendapat perhatian menyeluruh. 

Sedangkan hakikatnya hanya sekitar 300 orang yang mempunyai akaun facebokk sehingga 2000 itu sahaja yang akan sering memberi komen seakan-akan mewakili sebahagian besar suara rakyat Malaysia.

Bekas Naib Pengerusi Dap, Tunku Abdul Aziz turut mengakui bagaimana teraturnya gerakan Red Bean Army ini untuk mengatur dan menyusun semua program anjuran pembangkang terutamanya Dap. Deretan himpunan Bersih juga adalah hasil buah kerja kumpulan itu.
Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
May 1, 2013 at 7:19 PM

InsyaAllah Tentera Selendang Merah akan jahanamkan puak rasis dapig laknat..parang terbang sudah standby!!!!!

Anonymous
May 1, 2013 at 7:25 PM

Selendang merah apa bendanya jika melayu sesama melayu berpecah..pak peminat jubur lah angkaranya..dan paklah lah pencetus segalanya..lupakah kita pada paklah..yg beri segalanya tuntutan puak jahanam ini..

Anonymous
May 1, 2013 at 7:27 PM

Menteri KDN hampass, lembab..pdrm lemah layu, kuyu, Baget paling teruk ..baru nak tubuh unit cyber..aduh yg ada pun nyawa nyawa ikan akibat baget lembab..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger