Label 10

Home » » #PRU13 : Video Dakwat Kekal Selepas Di Basuh !

#PRU13 : Video Dakwat Kekal Selepas Di Basuh !

Written By AAKJ on Wednesday, May 1, 2013 | 1:30 AM




Tian Chua dilaporkan telah membuat provokasi di pusat mengundi Kem Askar di Parlimen Batu sepertimana yang telah dijangkakan lebih awal. Apabila tuntutan tentang undi pos dan calitan dakwat kekal dalam BERSIH dibuat oleh Pakatan Rakyat, telah dijangkakan yang Pakatan Rakyat akan mula mencari sebab dan musabab untuk mencetuskan provokasi bagi mencetuskan sentimen ARAB SPRING.


Dalam insiden hari ini, Tian Chua dan Nurul Izzah telah mendakwa, dakwat yang dicalit pada jari pengundi tentera yang bernama Azmi TELAH HILANG. Justeru, Tian Chua dan Nurul Izzah telah membawa anggota tentera tersebut ke balai polis untuk membuat laporan.


Sebentar tadi satu team bloggers pro BN telah singgah di Balai Trafik Daerah Muar untuk mengetahui sendiri pandangan anggota PDRM dibalai itu yang terlibat dalam pengundian awal hari ini. Apakah kesan dakwat kekal yang dicalit dijari mereka masih kekal atau sudah hilang bila dibasuh?


Jom kita lihat video ini....

  

SUMBER
Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
May 1, 2013 at 1:39 AM

dah ada bunyi yang nakal, rancang nak cekup Nurul Izzah buka baju dia, calit dakwat kat puting tetek, kemudian gesel sampai hilang....

Ada yang sanggup buat sampai hilang, walau berminggu!!!

Kalau kita terserempak, eluk kita nasihat ke budak-budak nakal, jangan sampai macam tu sekali.

Tapi calit kat dua ulas bibir Izzah yang cantik dan seksi pun okey jugak. Ramai nak volunteer gesel sampai hilang tu...!!!!!!!!!!!

Anonymous
May 1, 2013 at 2:37 AM

anon 1.39>>>>> Tian Chua boleh ambil video berkualiti tinggi sebagai bahan bukti.

Anonymous
May 1, 2013 at 2:41 AM

Saya mengundi awal hari ini, memang bole hilang dakwat kekal tsb setlh dicuci dgn sabun @ cecair pencuci spt dibahagian ruas jari sya hilang sepenuhnya setlh dicuci hanya menggunakan sabun pencuci pinggan tp dicelah kuku masih kelihatan dakwat tsb dan x bole dihilangkn & permukaan kuku pn hilang sepenuhnya dakwat tsb ttp bila dbandingkan dgn jari yg tidak dcalit dgn dkwat tsb nmpak perbezaan ketara kerana kesan dri dkwat kekal tsb....sekadar info

Anonymous
May 1, 2013 at 9:13 AM

Bukan di Malaysia je dakwat kekal digunakan...... Tian Chua dan Nurul Izzah, bukan tak tahu, tapi saja nak buat sensasi, nak jadikan modal twitter / facebook dan ceramah.

Anonymous
May 1, 2013 at 9:11 PM

dakwat kekal tu boleh tanggal sikit -sikit..tapi masih boleh dilihat perbezaanya dgn jari yg tidak dicalit dakwat...
klw tak nak tanggal sikit pun..buat tatoo la..
akai ada ka...nak spin pun agak-agak laa...
mcm la rakyat ni buta kayu...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger