Label 10

Home » » #PRU13 : Skandal Penyelewangan Jeneral Hashim Hussein !! Apa Kaitan Dengan 'Provos Marshal' !!

#PRU13 : Skandal Penyelewangan Jeneral Hashim Hussein !! Apa Kaitan Dengan 'Provos Marshal' !!

Written By AAKJ on Wednesday, May 1, 2013 | 12:30 AM


Bekas Jeneral yang kecewa..kecewa hanya kerana tak dapat menjadi Panglima Angkatan Tentera Malaysia sebelum pencen..!! Akhirnya mendapat peluang menjadi Calon PRU 13 atas tiket parti Anwar dan bertanding kerusi Parlimen Johor Baru.

"..saya pun layak menjadi Menteri Pertahanan.." jawab Bekas Jeneral yang kemaruk nak jawatan ini bila d tanya mengenai desas desus Anwar tawarkan beliau menjadi Menteri Pertahanan kiranya Pakatan Haram memerintah Malaysia.

Kita orang awam ni manalah tahu apa jadi dalam Kem Tentera..mereka dengan dunia mereka dan kita sebagai rakyat malaysia amat terhutang budi dengan segala pengorbanan yang Anggota Keselamatan kita buat selama ini..termasuk PDRM.

Kita orang awam tak pernah nak campur urusan kehidupan warga pertahanan negara. Bagi kita, kerahsiaan negara wajib d jaga dan kehidupan anggota tentera juga seolah-olah 'rahsia' negara.

Namun, apa yang terjadi saat ini sebaliknya..bila dah ada manusia yang gila pangkat dan jawatan serta gila nak kaut apa yang ada selagi hidup, manusia jenis ini akan buat apa saja termasuk menghina tempat dia cari makan untuk pelihara anak bini.

Mat Hashim ni jenis manusia tak tahu malu..kononnya dia ingat kita orang awam ni tak tahu apa yang terjadi kat dalam 'dunia tentera'..Mat Hashim ingat tembok batu dan kawat duri d kem tentera mampu simpan 1001 rahsia kehidupan beliau d dalam sana.

Menurut sumber..Mat Hashim pernah d siasat 'Provos Marshal' !

Apakah skandal beliau yang bakal d bongkar esok ?
Apakah kes 'skandal gadis bank' ?

perghHHH !! sabar..tunggu..
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger