Label 10

Home » , , » #PRU13 : Terkini ! Pejabat Daerah Kulai Jaya Cuba Di Rempuh Cina Dap & Anjingnya Pas !

#PRU13 : Terkini ! Pejabat Daerah Kulai Jaya Cuba Di Rempuh Cina Dap & Anjingnya Pas !

Written By AAKJ on Sunday, May 5, 2013 | 2:33 AM

Embedded image permalink

pergHHH tak tidur malam puok kera yang taksub dan panas hati serta sawan babi bila berita dari war-room mereka sendiri bahawa Pakatan Haram Jadah akan kalah teruk !

Khabarnya tadi SMS d hantar..sms berantai..sms provokasi kononnya Mat Bangla d seludup masuk ke Pejabat Daerah Kulai Jaya, Johor untuk mengundi awal esok !!

Puok kera cina dap ni mula buat kacau, terpekik dan d sambut dengan laungan TAKBIR oleh puok celaka Pas ! 

Hampir 300 orang cina dap mula tunjuk samseng ! ada yang cuba panjat pagar nak periksa Pejabat daerah tersebut..Bangsat !! kalau d biarkan..hancurlah Malaysia !! Komunis.

Nampak sangat puok cina dap ni dah mula kecut..pakatan haram bakal hancur..beberapa jam saja lagi !! Insya Allah !

Ada anjing nak bagi rasuah kat polis..nak masuk periksa sendiri kewujudan Bangla !! tuuuiHHH !! kuat propa !



Embedded image permalink

foto ehsan azizah !
Share this article :

+ comments + 4 comments

May 5, 2013 at 2:42 AM

Xtido lagi puak pakatan ni... Meroyan

Anonymous
May 5, 2013 at 4:58 AM

Apa la bangang sangat puak fuckatan ni,bodoh melantun lantun..dapat ke x banglanye..

Anonymous
May 5, 2013 at 5:48 AM

Nampak sgt rakyat malaysia ni diperbodohkn oleh pr...diorg tak tau ke...org pejabat daerah pun ada dari golongan pembangkang...kalau betul dah sah sah geng diorg dpt ambik video mat bangla dlm pejabat daerah tu...kesian...

Anonymous
May 5, 2013 at 10:16 AM

Kesian..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger