Label 10

Home » , , , » #PRU13 : Live !! Kelana Jaya Tenat , Anwar Terpaksa Bawa Bomoh ! Foto

#PRU13 : Live !! Kelana Jaya Tenat , Anwar Terpaksa Bawa Bomoh ! Foto

Written By AAKJ on Wednesday, May 1, 2013 | 11:31 AM


woOO !! Bomoh d bawa khas untuk ceramah Anwar d Kelana Jaya. ! Menurut sumber, saat akhir ini Anwar pergi ke tempat yang Pakatan Haramjadah bakal kalah teruk !

Hampir 2000 orang yang hadir, majoriti d punggah dengan bas dari kawasan sekitar hanya nak tunjukkan bahawa ramainya pengundi Kelana Jaya masih setia dengan pkr..

Nik Nazmi dan Wong Cheng terpaksa usung Anwar datang ke perkarangan Tadika Rakyat Kg Lindungan Dun Seri Setia.

Nampak sangat PKR bakal berkubur d Kelana Jaya !!

Aakj terpaksa rahsiakan nama bomoh ini..hehe dok sebelah je ni..

"..adala sikit.." jawapan tok bomoh bila d tanya tang upah kah kah kah !!

Aakj ; pergHHH ada adengan memalukan Anwar d sini..Allah nak tunjuk kalau kita bongkak akhirnya makan diri..sabar ye..






Share this article :

+ comments + 8 comments

Anonymous
May 1, 2013 at 12:50 PM

macam x de aura pun anwar ni

Anonymous
May 1, 2013 at 1:16 PM

Baguslah, Bomoh bawak jin dan Syaitan...tambah satu bagi pada Anwar..

Harimau Kumbang
May 1, 2013 at 2:24 PM

Aura memang xde...yang ada auta je...

May 1, 2013 at 4:20 PM

@Anonymous sungguh memaluknnn

Anonymous
May 1, 2013 at 4:39 PM

Aku tengok anwar ni kadang2 kesian pun ada...bila lah nak insaf...asyik memperbodohkn diri sendiri...semoga Allah bukakn pintu hati Anwar utk bertaubat...

Anonymous
May 1, 2013 at 4:46 PM

Fitnah semata-mata sape percaya mmg orang kurang cerdik. Sbb macai mmg x guna,1 lg bhasa menunjukkan keperibadian seseorang. Kalau bodoh duk diam.kan dh nampak bangang..huhu (aakj trpaksa rahsiakan nama bomoh ni. Hehe duk sebelah je ni..) auta lebih!!.

Anonymous
May 1, 2013 at 8:58 PM

bro..ko nak pertikaikan bahasa orang lain..bahasa ko molek sangat ke...
pegi mampos la ko...

Anonymous
May 4, 2013 at 8:58 PM

Saya bukan suka sangat anwar, tapi saya x suka beli kereta import kena bagi duit AP kat org tertentu, xde ke parti bole mansuhkan ap

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger