Label 10

Home » , » #PRU13 : Foto Polis Kibar Bendera Pas Di Hari Mengundi Awal

#PRU13 : Foto Polis Kibar Bendera Pas Di Hari Mengundi Awal

Written By AAKJ on Wednesday, May 1, 2013 | 1:00 PM


woOOhooOO !! Jentera Lipas Jamban ! jentera cyber pas yang d wujudkan untuk berganding bahu dengan kumpulan Jentera Cyber Komunis Red Bean Army !

Khabarnya Jentera Lipas Jamban ni ada d setiap negeri juga..cuma modus operandi mereka agak bangang dan bodoh dan ketinggalan jauh dari Jentera Cyber Komunis Red Army. Ini semua kerana Panglima perang Jentera Lipas Jamban khabarnya tidak mempunyai tahap pemikiran yang kreatif dan gaji yang terlalu murah jentera Lipas Jamban terima.

Lihat saja tahap 'cywar' yang mereka buat d atas. Kononnya nak tunjukkan pada dunia bahawa Polis secara terang terangan sokong Pas..cuba guna model jamban dengan menyamar memakai uniform anggota polis !

Puok kera nilah yang dok kata dan lawan polis macam-macam hinggakan kematian syuhada Lahad Datu pun puok kera ni kata sandiwara..!

Menurut sumber, ibu pejabat jentera Lipas Jamban di Taman Melewar. Peruntukan kebanyaknnya datang dari duit yang d kaut dari ceramah dan dari duit rakyat negeri yang mana mereka kuasai.

Elaun antara RM500 hingga RM3000 d bayar untuk setiap jentera Lipas Jamban ni. Malah menurut sumber lagi, kebanyakan tugas mereka melindungi Mat Sabu dan Husam Kambing. Lihat saja gambar superimpose yang puok kera ni buat sekadar nak tunjukkan kepada Malaysia bahawa ceramah Husam Kambing mendapat sambutan yang menggalakkan..walhal tak sampai pun 50 orang yang datang dan dengar ceramah kelompok Husam Kambing.

Mohon buat laporan polis !
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
May 1, 2013 at 3:37 PM

Bagus Admin, buka mata hati org yg masih kena hasutan. InsyaAllah BN Menang....

Anonymous
May 2, 2013 at 8:49 AM

ini poyo.... kalau nak menyamar pun agak2 ler... nak kelentong budak2 boleh la... apa la manusia nie, bila terdesak mcm2 perbuatan salah dia akan lakukan

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger