Label 10

Home » , , » #PRU13 : Gempar ! Muktamad : Pas Tidak Laksana Hudud !

#PRU13 : Gempar ! Muktamad : Pas Tidak Laksana Hudud !

Written By AAKJ on Friday, May 3, 2013 | 12:15 PM


SAH !! Pas terbukti tidak akan jadikan jadikan HUDUD sebagai tunggak perjuangan mereka. Pas akhirnya terpaksa mengalah pada kehendak Dap dan Pakatan Rakyat.

"Kenyataan bersama, pendirian dan jaminan Presiden Pas, Datuk Seri Hadi Awang dan Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng bermakna status quo Perlembagaan Persekutuan Malaysia dipertahankan dan terpelihara, dan agenda perubahan adalah semua terkandung dalam manifesto PR sahaja.." tegas Norman Fernandez yang menarik balik kenyataan beliau sebelum ini supaya pengundi menolak Pas !

Sebelum ini Norman Fernandez, Timbalan Pengerusi DAP Johor mengeluarkan kenyataan yang keras agar pengundi di Johor jangan mengundi Pas kerana Pas berdegil ingin laksanakan hudud kiranya pakatan haram ini menang.

Ekoran kenyataan Norman, Salahuddin dan semua kepimpinan Pas mula kecut perut, terutama Salahudin Ayub yang juga Naib Presiden Pas yang bertanding d kerusi Parlimen Kulai, Johor dan kerusi Dun Nusa Jaya, Johor.

Gelabah Salahuddin Ayub akhirnya mendapat perhatian khas dari Presiden Pas, Hadi Awang dan ini menyebabkan GUGURnya HUDUD yang selama ini seluruh rakyat Malaysia tahu sekadar HUDUD PAS hanya 'nyanyian rasmi Pas untuk PRU sahaja' !

Hanya kerana rajuk dan gertak manusia yang hanya berjawatan , Timbalan Pengerusi parti yang terang-terang tolak ISLAM, Hadi Awang dan seluruh kepimpinan ustaz ciptaan parti membuang terus perjuangan yang selama ini BOHONG semata-mata ! Hudud Pas d humban ke dalam tong sampah..dalam longkang..dalam jamban..Nauzubillah !

Salahuddin Ayub legaaaa..HUDUD d korbankan untuk selamatkannya..UNDI lebih penting dari segalanya.

"Maka tepat pada masa ini untuk saya menyatakan secara jujur dan terbuka bahawa saya menarik balik kenyataan sebelum ini tidak menyokong Pas.." - Norman Fernandez..mengakhiri episod lakonan dan sandiwara politik pakatan haram jadah !




Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger