Label 10

Home » , » #PRU13 : Billboard Altantuya Di Pasang d Seluruh Negara !

#PRU13 : Billboard Altantuya Di Pasang d Seluruh Negara !

Written By AAKJ on Friday, May 3, 2013 | 11:37 AM




HABISSS !! Makin terdesak..makin menggelupur..makin sawan..fokus makin hilang !! 

SPR nampaknya seolah olah takut dengan perang saikologi puok kera ni..siap letak lambang DAP..tiba-tiba DAP muncul d saat menghampiri hari mengundi dengan lancarkan pemasangan papan tanda gergasi..khabarnya hari ini puok pakatan haram jadah akan mula cacak papan tanda gergasi ini d seluruh kawasan strategik d seluruh Malaysia !

Kenapa tidak berani letak logo parti Anwar atau Pas ? Hairan ! yang mainkan isu ni anak-anak mengkarung Anwar..yang dok jaja cerita fitnah ini jentera mengkarung Anwar..tapi bila menghampiri 5 Mei, DAP ambil alih isu yang telah d jatuhkan hukuman d Mahkamah !

Kenapa poster Beng Hok tidak d naikkan ?
Kenapa poster Kugan tidak d naikkan ?
Kenapa poster pelacur cina yang d henjut Anwar tidak d naikkan ?
Kenapa poster Stopa berzina tidak d naikkan ?

Menurut sumber, hari-hari terakhir puok kera ni akan serang PM Najib dan keluarga PM..puok kera terpaksa recycle isu-isu lapuk yang tak pernah sekali pun terbukti benar !

Aakj harap SPR dan pihak berkuasa mainkan peranan dengan tegas !

"..kalau kita turunkan billboard ini nanti mereka akan kata PM Najib takut.."-alasan yang aakj dengar..

ALASAN KARUT !! PM Najib dah bersumpah 3 kali d masjid tentang isu Altantuya ini !
Share this article :

+ comments + 6 comments

May 3, 2013 at 11:38 AM

fitnah yang dah terdosak !!! pembangkang semua sedang asma tahap cipan.

Anonymous
May 3, 2013 at 11:55 AM

Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan malaysiakini

Freemalaysiakini2.com

Anonymous
May 3, 2013 at 12:10 PM

Malaysiakini = Misikonek Bengkok Aljuburi

Anonymous
May 3, 2013 at 12:13 PM

boring cite Altantuya ni... sepatutnya blogger pro-BN mengupas mende ni dgn mendalam.. cthnya balik isu ni yg mengatakan statement Anwar mengatakan jenis bom yg dugunakan adalah jenis C4.. Anwar terlebih dahulu mengetahui jenis bom padahal pihak media tidak mengeluarkan lagi statement ni kerana masih dlm siasatan.. bagaimana Anwar tahu tentang jenis bom ini sedangkan bom itu telah meletup? Dan bom ini sebenarnya disimpan oleh polis bukannya askar sedgkan pada masa itu DS Najib adalah Menteri Pertahanan.. Pro-BN juga perlu mengatakan tentang alibi Rosmah Mansor pada hari kejadian itu.. begitu juga perjanjian Scorpene yg dlm bahasa inggeris tidak perlu sbrg penterjemah

Anonymous
May 3, 2013 at 12:59 PM

Bg aq ..ini mmprlihatkan keSIALan DAPig....mrk langsong xprjuangkan hak rakyat atau apa2 yg benar2 utk RAKYAT tapi cume nak memanupulasi kenyataan....

kes altantuya yg xberkait dgn DSN lbh penting ke dari kesejahteraan n kemakmuran Malaysia????abis ramai lg rakyat Malaysia yg di bunoh dgn sadis nape xdiperjuangkan? Allahyarham Sosilawati dgn rakan2nya , kes pencerobohan lanun berhati binatang dari Sulu yg trgamak mrobekkn mayat anggota keselamatan kite...lanun celako itu dtg krn undangan dari pihak pakatan jugak kan?????????

Anonymous
May 3, 2013 at 4:57 PM

pelik lah kempen macam ni pun boleh ker spr?ni dah kira fitnah ni?

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger