Label 10

Home » , , » #PRU13 : Gempar !! Anwar Hilangkan Diri Dari Permatang Pauh !!

#PRU13 : Gempar !! Anwar Hilangkan Diri Dari Permatang Pauh !!

Written By AAKJ on Sunday, May 5, 2013 | 1:04 PM





Kecoh !! Mana Anwar !! Datang mengundi terus cabut atau tak datang langsung !!

Semua pengundi Permatang Pauh menunggu kemunculan Anwar  d pusat mengundi Permatang Pauh seperti d penggal-penggal yang sebelumnya. Namun kekecewaan jelas kelihatan d raut wajah pengundi setia beliau..

"..biasanya Anwar mesti pusing-pusing tempat membuang undi d sini setiap kali PRU untuk bersalam dengan pengundi.." - pengundi Permatang Pauh !!

Semalam  aakj ada tulis d SINI bahawa Anwar sudah bersedia awal untuk larikan dari ke luar negara !!

Menurut sumber Tropicana..Anwar dah tahu pakatan haram jadah bakal kalah teruk kali ini !!

Anwar dah sewa pesawat ringan dan juga helicopter !! KLIK d SINI


Share this article :

+ comments + 4 comments

May 5, 2013 at 1:11 PM

nak tipu pun berpada-padalah..pagi tadi saya jumpa anwar di pusat mengundi kg.pertama, permatang pauh. Jangan jadikan berita tipu untuk lonjakkan blog..carilah cara jalan lain.

dari pengundi nuetral

Anonymous
May 5, 2013 at 1:27 PM

Bukan dia kot...perut buncit x....
Kot pelanduk 2 serupa....
Ada bukti x.....
Zaman skrg ni lagikan gambar dan video pun org x caya...ini kan setakat kata jumpa....hehehe

X payah nak cong neutral la.....
Org neutral ni x layan blog2 ni...dia buat hal dia sendiri...
Kalau dah membalas maknanya puak serabai ler...haha

Anonymous
May 5, 2013 at 1:35 PM

Non 1.27... Hang lawak le. Tekentut abang mat roslan tu nanti. Neutral konon. Gelak kan dia ha ha ha ha ho ho ho hu hu hu

Anonymous
May 5, 2013 at 6:47 PM

Overnye kau Wahai Blogger...meluat Aku..fitnah Berleluasa.. Selidik Sblm Buat Entry..jgn Perbodohkn Diri...buat Org Ketawe kan Kau...ade Otak Pakai..kau Plak Lbih Tau Dr Tuan Empunya Badan..dsyt! Kebodohan Semakin Terserlah....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger